wie kan mijn helpen?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik ben donderdag 5 jan 8 weken zwanger
en ik heb steeds hele erge last van buikkrampen dat is dan ook maar   10 minuten en dan is het weer verdwenen ze zeggen dat me banden aan het rekken zijn heeft iemand hier ervaring mee
ik vind het toch best el eng
veder geen bloedverlies   kan iemand mijn helpen
heel erg bedankt     jeannet

Hoi Jeannet,

Het kunnen inderdaad de banden zijn die je voelt. De een heeft er meer last van dan de ander. Bij mij voelde het een beetje als een ongesteld gevoel, heel vervelend maar het schijnt erbij te horen. Als je je (te) druk maakt kan het gaan opspelen.

Maar... bij twijfel altijd even de vk bellen, dan ben je misschien helemaal gerustgesteld!

Veel succes met je zwangerschap!

Groet,

Anouk

hoi hoi,

ik heb ook erge last van buikpijn/krampen. Ik ben nu 7 wk en 4 dgn zwanger en heb al 2 weken last van een soort krampachtige menstuatiepijn. Het is inderdaad ook zo weer over.

Ik heb gelezen dat het te maken heeft met je baarmoeder, die zich "klaar" gaat maken. Je baarmoeder schijnt wat bij te gaan draaien en is verder volop aan het werk.

Zolang je niet bloed, hoef je je geen zorgen te maken. Het schijnt vaak voor te komen.
Ik leg een warme kruik op mijn buik en dan gaat het wel weer.

succes ermee

liefs
di silva

Idem !!
Had (en heb soms nog steeds) last van mijn buik, in het begin echt het "ongesteld-worden" gevoel, vreemde buikpijn  en rommelende buik, ook veel last van mijn darmen, 't hoort er allemaal bij zeggen ze !

Maar zodra je een echo hebt gehad en ziet wat er in je lichaam groeit, voel je je waarschijnlijk een stuk geruster. En bel ook zeker de vk als je iets meer wilt weten, ze zijn ervoor !!

sterkte !

hallo allemaal
hartstikke lief allemaal jullie reacties ik voel me wel een stukje beter erdoor dat ik niet de enige ben die er last van heeft!
maar veder gaat het hartstikke goed ik heb ook geen last van misslijkheid wel af en toe moe maar meer echt niet!
heel erg bedankt allemaal jullie ook een hele fijne zwangerschap!
volgende week 12 jan moet ik voor de eerste keer naar de vk  
dan zou ik het is vragen jullie horen het nog wel van mijn

liefst jeannet

hoi Jeannet,

Ik heb dat ook me buik doet constant pijn,en me vriendinnen zeiden dat ook aan mij dat je baarmoeder aan voorbereiden is voor je kindje,misschien ligt het aan het naar de wc gaan ik kan soms moeilijk naar de wc,Ikzelf ben nu 12 weken precies vandaag en heb nog steeds pijn krampen zelfde als jou.Het hoort erbij zeggen ze.

Nou doe het rustig aan!Neem veel rust en drink veel is gezond

Terug
Bovenaan