Wie kan mijn vraag beantwoorden?!? (Nicky van 'zwanger worden' forum)

A

Anoniem

Guest
Beste zwangere meiden, ik ben Nicky van het 'zwanger worden' forum. Ik heb een vraagje dat ik het beste hier kan stellen, immers zou het wel of niet herkend moeten worden door zwangere vrouwen!

Aanstaande zaterdag 7 juli NOD (geen ongesteldheid mogelijk op dit moment)

Ik heb wat kwaaltjes die ik kan plaatsen: lage onderrugpijn, steekjes in buik, vaker plassen, moe en geprikkeld... allemaal herkenbare kwaaltjes die erop zouden kunnen wijzen dat ik zwanger ben, maar...

Eén vreemd kwaaltje (sorry voor de details) maar ik heb last van hele
zachte ontlasting/bijna diarree, terwijl ik eigenlijk juist lees dat
zwangere vrouwen snel 'verstoppen' /moeilijker naar het wc gaan, zeg maar...

Wie herkent dit of kan hierop antwoorden?

Dank,
Nicky

hoi,
diarree kan heel goed een voorteken zijn van naderende ongi.
obstipatie begint meestal pas als je een week of 6 zwanger bent.

echt je kan er nog niks van zeggen ook de klachten die je nuopnoemt kunnen bij pms horen ,maar kunnen ook eventueel bij een zwangerschap horen.
hoe dan ook je zal geduld moeten hebben en als je over een week nog niet ongi bent een test doen dan weet je het pas zeker.

succes yvonne

Dank Yvonne voor je reactie!

Ben erg benieuwd! Blij te horen dat verstoppings-klachten pas na week of 6 komen ;) Mijn PMS komt normaal pas 2/3 dagen voor ongesteldheid en ik zit er nu 6/7 dagen voor (deze kwaaltjes heb ik nu alweer 4 dagen ofzo).

Aangezien mijn cyclussen heel regelmatig zijn...   zou het niet kloppen met de timing van de klachten van mijn RD. We zullen zien!

Wie weet tot over een tijdje op het zwanger-zijn forum ;)

Groetjes,
Nicky

Ik hoop voor je dat we je binnenkort echt hier mogen begroeten Nicky.
Ik wil je geen valse hoop geven... echt niet, maar ik ben zelf altijd een waar monster in de derde week van mijn zwangerschap. (Volgens mijn man ook daarna, haha, maar in de derde week vind ik ook mijzelf niet eens meer aardig!) Terwijl ik dat dus normaal in een gewone cyclus twee dagen voor de menstruatie heb, dus in de week die daarna komt. Klinkt als jouw verhaal. Maar de dame voor mij, sorry, naam niet onthouden, heeft gelijk... het kan allemaal ook gewoon ontregeld zijn en de eerste tekenen van zwangerschap lijken altijd verdraaid veel op die van een naderende menstruatie. Hoe frusterend het ook is, even wachten en dan gaan testen.

Succes,

San.

(4 weken zwanger, heb dus net zo'n afwachtweek achter de rug, weet nog goed hoe het is!)

quote: Sandra B reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-07-2007 14:40:02'));

Ik hoop voor je dat we je binnenkort echt hier mogen begroeten Nicky.
Ik wil je geen valse hoop geven... echt niet, maar ik ben zelf altijd een waar monster in de derde week van mijn zwangerschap. (Volgens mijn man ook daarna, haha, maar in de derde week vind ik ook mijzelf niet eens meer aardig!) Terwijl ik dat dus normaal in een gewone cyclus twee dagen voor de menstruatie heb, dus in de week die daarna komt. Klinkt als jouw verhaal.
Wat leuk dit te lezen! Niet voor mijn vriend, dat het vooruitzicht   tav mijn buien misschien niet erg zou kunnen verbeteren ;)

Maar de dame voor mij, sorry, naam niet onthouden, heeft gelijk... het kan allemaal ook gewoon ontregeld zijn en de eerste tekenen van zwangerschap lijken altijd verdraaid veel op die van een naderende menstruatie. Hoe frusterend het ook is, even wachten en dan gaan testen.
Ja, zij kan zeker helemaal gelijk hebben! Dat realiseer ik me ook heeeel goed. Het zou kunnen zijn dat mijn lichaam en ook mijn aandacht voor mijn lichaam mij voor de gek houdt...cq verward is.

We zullen zien! Dank voor je reactie, jij verwoordde nog beter wat ik wilde schrijven. Fijn als zoiets door een ander wordt herkend. Wie weet tot snel op jullie forum ;)

Succes,

San.

(4 weken zwanger, heb dus net zo'n afwachtweek achter de rug, weet nog goed hoe het is!)
Hoeveel rondes hebben jullie gehad voordat je zwanger raakte?

Nicky, 33 jaar,
1e ronde bewust, allereerste keer onverwachtse ronde: kreeg ineens een eisprong op dag 7 (terwijl mijn vriend en ik 'gewiebeld' hadden op dag 5 en 6 (ik gebruik al 3 jaar de PERSONA, hierdoor is mijn cyclus heel inzichtelijk voor ons).

Terug
Bovenaan