Wie kan mijn vraag beantwoorden??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik ben Marije en ben 26 jaar. Heb onlangs een mk gehad (na 7 weken zwangerschap) en heb 4 weken last van bloedingen gehad. Heb sinds 1 1/2 week eindelijk geen bloedingen meer.

Mijn vriend en ik zijn er weer klaar voor om het weer te proberen, maar ben nog niet ongesteld geweest en weet dus ook niet wanneer ik zo ongeveer mn eisprong moet hebben. Nou wil ik graag weten hoe vaak we het beste kunnen 'klussen', want ik heb ergens gelezen dat als je het te vaak doet, de kwaliteit van de zwemmertjes achteruit gaat.....

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Marije

Hallo Marije!
Goh wat vervelend voor je zeg! Hopen nu dat de volgende keer beter gaat!

Mijn vriend heeft al een keer in de MM gezeten en die zegt steevast om de drie dagen. De spermacelletjes blijven ongeveer 72 uur goed in de baarmoeder.
Ook heb ik het nagevraagt bij de ha en die beweert hetzelfde.

Succes en  wiebelse!

Ben ik weer. Ben net ongi geworden.

Nou kunnen we straks weer gewoon verder met klussen!

Liefs Marij

He Marije

Ergens wel fijn dat je net ongesteld bent geworden. Ik zit zelf na mijn mk al 6 weken te wachten tot er iets, wat gebeurd.

Klusze!

Shanaz

Hallo,

Het is voor mij ook nog allemaal nieuw, en ook ik weet niet precies wanneer ik weer ongesteld moet worden.
Heb daarom veel op internet gezocht, en kwam vaak het advies tegen van om de dag.
En dat hebben wij ook gedaan, maar je moet er wel de lol in houden hoor!!!
Nu is het even afwachten.....
Sucses!!!

Hallo!!

Jeetje zeg. Ben dus weer ongi geworden, maar veel erger dan normaal. Hebben meer meiden hier last van, dat ze na een mk veel erger ongi zijn?
T is echt niet normaal!!!!!

Liefs Marije

Terug
Bovenaan