Wie kan mijn vragen beantwoorden???????

Hallo meiden,

Nou zoals ik wel had gedacht ben ik gisteren ongesteld geworden. Ik moest vandaag bloed laten prikken. Dit moet eigenlijk op de 3e dag van mn menstruatie maar aangezien dat op een zaterdag valt moest ik vandaag bloed laten prikken. Mn vriend heeft van de week zaad ingeleverd. Nu moet ik temperaturen en over 4 weken weer terugkomen bij de gynocoloog. Dan zijn dus ook alle uitslagen  binnen. Kan iemand mij misschien vertellen wat de gynocoloog gaat doen als blijkt dat alle uitslagen goed zijn? (ik heb ook een regelmatige cyclus en op de echo die de gynocoloog had gemaakt kon je ook zien dat er een eisprong aan zat te komen) En waar het is bloed prikken eigenlijk voor? (misschien dat de gynocoloog me dat al vertelt heeft hoor maar je krijgt ook zoveel informatie op een dag) Misschien stelt hij wel een samenlevingstest voor? Maar als blijkt dat ook dat goed is wat dan???? Hij vertelde mij dat aan het eind van de rit er eventueel pas een kijkoperatie uitgevoerd wordt. Nou dat zijn weer een hoop vragen. Ik hoop dat jullie me wat antwoorden kunnen geven.

Alvast hartstikke bedankt,

x niekie

Hoi,

Dat bloed prikken zou eventueel kunnen zijn voor je hormoonwaarden. die kunnen za daaruit aflezen. Heb je de uitslag van je man al terug?
Daar kan het ook aan liggen, misschien dat de visjes niet sterk genoeg zijn om door jouw slijm te zwemmen en dat kunnen ze dan weer zien aan een samenlevingstest. Met temperaturen heb ik zelf geen verstand want dat heb ik gelukkig nooit hoeven doen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Groetjes Naatje

Hoi Niekie,

Wij zitten in hetzelfde schuitje, wij hebben ook net ons eerste gesprek in het ziekenhuis gehad. Ik zit te wachten op mijn ongesteldheid, maar dat duurt erg lang. Heb al wel vage tekenen, maar het zet niet door. Maar als het doorzet, na de doorbraakbloeding dus, moet ik ook bloed laten prikken. Dit moet ik op de derde, vierde of vijfde dag van mijn ongesteldheid laten doen. Aan de hand van mijn bloed gaan ze bekijken of ik makkelijk een eisprong aanmaak en onderzoeken ze me ook op chlamydia.... Brrrrr, kan me niet voorstellen dat ik dat ooit heb gehad, maar ja, het wordt wel onderzocht.
Mijn man moet zijn sperma laten onderzoeken en vandaar gaan we verder. Ik heb al drie maanden getemperatuurd en daar blijkt wel uit dat ik een duidelijke eisprong heb. Ben wel benieuwd wat er allemaal uitkomt, hoop dat ze iets vinden dat verklaart waarom het bij ons zo lang duurt.......

Groetjes
VB
PS ben nu ruim een jaar 'bezig'

Terug
Bovenaan