wie kan ons antwoord geven

gistere avond kwamen vrienden van ons op visite,en waren een beetje uitgelaten.de man van mij vriendin had op de radio gehoord dat je in een ziekenhuis in utrecht tot na je veertigste jaar ivf kon doen als je maar voor de rest gezond was.me vriedin word in augustus 42 en is ook net als ik netjes op tijd met haar ongi en haar eisprong.maar ze zijn al bijna 3 jaar bezig voor een kindje te krijgen wat ook maar niet lukken wil.en ze worden maar van het kastje naar de muur gestuurd door die sukkel van een gyn.nou was de vraag heb iemand van jullie dit bericht ook gehoord op de radio en zo ja welk ziekenhuis in utrecht was dat .ik hoop voor me vriendin en haar man dat 1 van jullie het ook hebben gehoord op de radio.knuffies van pepe en ilona.

Het academisch ziekenhuis in Utrecht was t.. en d'r was nog een ziekenhuis volgens mij in Nijmegen maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen..
T was wel zeker t AZU.

Succes !

hoi, die ander is het AMC , toevallig werk ik daar dus vandaar dat ik het onthouden heb. Tot 44 jaar inderdaad, wie weet komt ze in aanmerking, succes. gr ilona

Terug
Bovenaan