Wie kan ons helpen?

Wie o wie weet waar je oranje luierdoeken kan kopen? we hebben heel internet al afgezocht maar tot nu toe helaas nog niks kunnen vinden...

ik weet dat ze ze ooit bij de hema hebben gehad maar ja dat is al weer een hele tijd geleden en nu zijn ze er dus niet meer helaas,...

we hopen dat iemand hier met de goude tip komt ! haha

Liefs
 
pff das moeilijk....

zou de tip van mama opvolgen witte verven met kleurmiddel... alle 2 bij de hema verkrijgbaar en in alle gewenste kleurtjes te verven.....

waarom perse oranje? denk dat dat mooi past bij de babykamer :D
 
op de 9 maanden beurs stond een web winkel die echt in allle kleuren die dingen verkocht.

alleen heb net zaterdag foldertje weg gegooid ?

effe op de website kijken van de 9 maanden ?
 
Wachten tot koniginnendag? Ik heb vorig jaar toen ook veel oranje dingen gekocht (t-shirtjes en rompertjes)dus wie weet hebben ze dan ook weer oranje luiers.

ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig waarom..hihihi
 
We willen de baby kamer oranje wit en zilver maken. we hebben een zilvere verschoonkussen dus leek mij een oranje luierdoek wel erg leuk,

ben qua kleuren dan wel een zeurpiet alles moet precies bij elkaar passen hihi.

en verven heb ik ook al over nagedacht maar dan moet dat in je wasmachiene en heb wel vaker gehoord dat het niet makkelijk is om het laatste restje verf er uit te krijgen dus doe dat liever niet voordat alles ineens oranje is!

maar bedankt voor de tips ik ga ff verder neuzen op internet.
 
Terug
Bovenaan