Wie kan ook niet wachten?

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen

O ik verlang er steeds meer naar om de babytjes te zien, te voelen te ruiken en alles wat mogelijk is.
Zijn het 2 jongetjes, 2 meisjes of zoals mijn gevoel zegt een jongetje en een meisje.
Heel lang kon ik best wel veel aan de negatieve dingetjes denken, met 2 hummeltjes op komst. Vele voedingen, het slechte slapen enz.
Maar steeds meer ga ik de leuke dingen weer zien. Raar is dat hè, zijn we 8 jaar bezig geweest voor een kleintje en dan moet je eraan wennen om er dan toch 2 in 1 keer te krijgen en daarvan de negatieve dingen te zien.

Het aftellen kan nu echt zo'n beetje beginnen dames!
Heerlijk!!!!!

Liefs plodder
28 wkn en 4 dgn.

hihi, voel precies hetzelfde. Eerst zag ik ook overal beren op de weg, nu kan ik haast niet wachten! Het lijkt me zo leuk, ik kijk er echt naar uit.
mijn kleine meisje is ook veel actiever nu in mijn buik, denk dat dat er ook mee te maken heeft. en door mijn dikke buik voel ik me ook erg zwanger! het straalt ervan af.

en als ik maar ergens een baby zie..... dan denk ik ohh over 13 weken hebben wij ook een kleintje, heerlijk lijkt me dat!

moet me nu ook echt beheersen om niet een hele baby winkel leeg te kopen merk ik, heb je daar ook last van??

Ook al is het de vijfde, maar ik heb het ook!!! Ben zo nieuwsschierig wie er nu al zo'n lange tijd in mijn buik zit. Hoe ziet het eruit? Op wie lijkt het? Of is het weer een uniek nieuw kindje? Is het een jongen? Is het een meisje? Waarom is deze baby zo druk en beweeglijk in mijn buik? Kan ik dat ook zien na de geboorte? Soms kan ook ik mijn nieuwsschierigheid haast niet meer bedwingen!   Nog 9 weken en 4 dagen...........zucht..........
Ik heb er zo'n zin in om straks weer heerlijk achter de kinderwagen te lopen. Op de bank liggen knuffelen en flesjes geven of zelf voeden....
Ben zo nieuwsschierig hoe Mathé reageert, hij is immers nog de hele dagen alleen bij mij thuis. Voor hem veranderd het het meest!
Tja,.........we moeten maar veel leuke andere dingen doe, dan gaat de tijd veel vlugger.

Liefs Hilma

Ik kan soms ook niet meer wachten (buiten de emotie om) ben ik ook super nieuwsgierig, jongen of meisje??

Wanneer word je geboren, en hoe zie je er uit. En vooral hoe gaat jouw grote broer reageren????
Ik vind het zo spannend allemaal! En de tijd lijkt toch heel snel te gaan.

Nog 6 weken werken en dan nog maar 6 weken en dan is de bevalling niet ver meer verwijderd........

En ik ben zo benieuwd naar alle namen die jullie allemaal hebben bedacht!

.....nog even geduld......

gr mama van MD

Ik vind het ook zo spannend!
Elke dag praten tegen die kleine, naar het kamertje kijken, voelen hoe het schopt.....maar hoe zie je er dan uit? Lijk je op papa of op mama of op jezelf haha, welke karaktertrekken zul je krijgen. Hoe verandert ons leven. De tijd gaat zo snel, over 11 weken lig je in je bedje lief klein eendje.  

hoi

wij weten dan wel dat het een jongen word maar ben toch wel benieuwd,of dat ie veel op papa lijkt.mijn dochter lijkt sprekend mij dus zou wel grappig zijn.en hoe het karakter is van zon knul.ze zeggen dat jongens liever zijn.ben beniewd hahaha als ie de streken van zijn vader maar niet krijgt.over een week of 8 weten we het hopelijk.van mij mag ie komen hoor na 37 weken dan.gr wendy

Nee, ik kan ook niet wachten tot ik ons kindje in mijn armen kan houden. Maar dan zal ik eerst moeten bevallen  Dat is iets waar ik steeds meer tegen op ga zien, nu het dichterbij komt. Onze eerste is ter wereld gekomen d.m.v. een keizersnede en nu ben ik bang om een echte, PIJNLIJKE bevalling mee te maken. Ik maak me echt zorgen over een natuurlijke bevalling.   Ik weet niet of iemand van jullie afgelopen zondagavond :Try before you die" heeft gezien ???? Waar Filemon aanwezig mocht zijn bij een bevalling.... Pfff... daar werd ik niet echt hoopvol van....

Groetjes, Annette

precies hetzelfde heb ik als plodder.
Aan de ene kant ben ik heeeel nieuwsgierig naar de bevalling. Aan de ander kant kan ik me soms nog wel een beetje zorgen maken over het voeden, verschonen ed.

Maar wil zo graag weten hoe ze eruit zien, of ze lijken ed.
Eerst maar even afwachten wat er uit de echo van volgende week komt.....

Groetjes Bertine

Terug
Bovenaan