wie kan wat leuke activiteiten opnoemen?

A

Anoniem

Guest
En dan bedoel ik activiteiten die je samen met je peuter
kan doen buitenshuis...
ik las iets over Muziek op Schoot met je kindje etc.
Peuterzwemmen, dat ken ik dan wel maar ik zou best graag
iets met roy willen ondernemen samen maar ik ben niet zo
dol op zwemmen en wil 's kijken wat voor activiteiten er verder
zoal te doen zijn. Iemand suggesties?
Dan kan ik eens zoeken of het hier in de buurt ook te doen is...
ik hoor/lees er niet zoveel over namelijk

wat dacht je van gewoon een eindje wandelen eendjes voeren, naar de kinderboerderij, fietsen naar het bos. Neem als je in de buurt van een dierentuin woont een jaarabonement en ga wat vaker.
Met een bal spelen glijen schommelen
Je kind zelf een eindje op een driewieler (met duwstang ) laten fietsen.
 En nu wat koud maar zomers een bak met water in de tuin is altijd feest natuurlijk.

Maar nu ga kastanjes , eikels ed zoeken voor een herfstbakje

Als ze wat ouder zijn print een paar plaatjes van veel voorkomende paddestoelen en boombladeren uit en ga die zoeken.
IS nog leerzaam ook.

NOu hopelijk een paar ideetjes erbij en het hoeft niet altijd geld te kosten.
Echt twee sneeen oud brood en een paar eendjes kan al genoeg zijn voor een leuke middag.

Mocht je naar de eendjes willen dan heb ik nog een tip. Wij halen ons brood altijd bij de bakker, op zaterdag vragen we dan of ze nog brood hebben voor de eendjes. Ze hebben dan altijd wel brood van de vorige dag dat je zo mee mag nemen. Dan gaan we op zondag naar de eendjes.

Heel slim Linda!!

Wij halen altijd een Turks brood voor onszelf en voor de eendjes

euh.. ik ben geloof ik niet duidelijk genoeg geweest.
Het is absoluut niet zo dat ik overdag niet weet wat ik met
de kleine moet ondernemen. Dat lukt altijd aardig zoals
inderdaad naar de eendjes, geitjes, speeltuin, wandelen,
fietsen en noem maar op.

Maar ik doel dus echt op een activiteit die wél geld kost, haha
om even duidelijker te zijn. Gewoon iets leuks waar je bijv. 1x
per week met je kleine naar toe kan, ZOALS peuterzwemmen maar
daar hou ik dus niet zo van! Een soort van vereniging die dat organiseert maar hier in de buurt kom ik zoiets nooit tegen...
Ik las ergens op het forum hier dat iemand naar Muziek op Schoot gaat. Kijk zoiets! Ik wil graag wat ideetjes op doen van activiteiten die er bestaan voor peuters.. dan zoek ik zelf wel op of het hier in de buurt ook kan.
Groetjes

Hoi Happy,

Misschien kun je het eens bij het CB vragen? Die zouden je toch verder moeten kunnen helpen.....

Groetjes, Karin

Hoi,

Ben ik nog een keer....
Ik had het de vorige keer over 'muziek op schoot'. Ik heb even gegoogeld. Als je muziek op schoot plus je woonplaats (of een grote plaats in de buurt) intypt, dan kom je vast een heel eind.
En yoga? Zou dat iets voor jullie zijn?

Groetjes, Karin

Bij ons heb je dreumesdansen en dreumes-peutergym. Op www.pier-k.nl staat er wat uitleg over. Je moet dan kijken bij cursussen.
Ik wilde zelf dreumesgym gaan doen, maar als Feline daar groot genoeg voor is hebben we ook nog een kleintje van een paar maanden dus dat gaat niet werken.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan