Wie kent dat?

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu 6 maand geleden gestopt met de pil en ik was meteen geregeld eigenlijk 33 dagen. de 5de maand dacht ik zwanger te zijn licht positief maar werd toch op dag 39 ongesteld. Nu zit ik al op 43 dagen dat is echt super lang! heb al 2x getest en niet zwanger voel me ook niet zwanger dus het moet wel komen. Snap het helemaal niet moet ik ff wachten en dan huisarts bellen ofzo? wie heeft het ook wel eens gehad?

Hoi Iloon2286,

Toevallig heb ik net een berichtje achtergelaten over het feit dat ik eindelijk (na 3 mnd) weer eens ongesteld ben geworden.
Heb in augustus een miskraam gehad en daarna op 22 september een menstruatie gehad, dit was ook de laatste. Ik heb toen verschillende testen gedaan maar die waren allemaal negatief en ik voelde me ook echt niet zwanger.
Na 2 mnd ben ik naar de huisarts gegaan, maar hij adviseerde nog "een paar maanden" af te wachten.
Na 3 weken ben ik weer terug gegaan omdat ik niet af wilde wachten, ik wilde zwanger worden. Dat was afgelopen maandag. Kreeg ik eindelijk een doorverwijzing word ik nu ongesteld!!
Maar nu weet ik in ieder geval weer waar ik aan toe ben. En hoop dat het nu snel raak is.

Ik hoop dat ook jij weer snel ongesteld word of anders zwanger bent.

Groetjes, Anne

hoi iloon,

ik ken het hoor. ben nu bezig met zwanger te worden van mijn 2e kindje.
mijn cyclus was bij de 1x zwanger heel regelmatig. telkens 30 dagen. 2 maanden voor mijn zwangerschap was ie 32 dagen en de laatste keer ongesteld worden was na 28 dagen. daarna was ik dus zwanger.
was een half jaar bezig.
nu ben ik zeer onregelmatig ongesteld (3 weken, dan weer 2 dan weer 4). heel lastig, maar ja.

succes en hopelijk ben je snel zwanger

Jah het is zeer vervelend dit! ken het ook echt niet. Je hoort wel van die verhalen als je stopt met de pil dat het dan lang kan duren voordat je ongesteld wordt. Maar als je al een half jaar bezig bent zou je zeggen dat het dan wel regelmatig moet zijn. tenminste wel elke maand ongesteld wordt. Sjonge baal der zo van... je kunt nu ook niet verder he!
Wacht volgende week ff af en dan bel ik ff de huisarts moeten ze ma ff kijken wat het is haha.

Hallo iloon,
Ik ben al vanaf maart van de pil af, maar regelmaat zit er nog niet in hoor! Eerste 3 maand was er niet veel aan de hand, om de 29-31 dagen. Daarna varieerde het van 26 tot 40 dagen. Heel irritant en lastig natuurlijk. Hopelijk heb jij snel duidelijkheid!
Succes!
Liefs Vissen

Hallo iloon2286,

Ik heb net een cyclus achter de rug van 49 dagen terwijl ik normaal de klok gelijk kan zetten met een 31 dagen cyclus.... Voor mijn eerste zwangerschap (eindigde in een mk) had ik een cyclus van 28 dagen precies...

Ik ben ook na een week overtijd naar de HA geweest en van hem moest ik een maand wachtten. Na weer een week weer gegaan en een bloedtest geeist... Krijg ik 's ochtends de uitslag, wordt ik 's middags ongesteld!

Ik denk dat het komt omdat we onbewust of bewust er te veel mee bezig zijn. Zolang ik hoop houd, blijft mijn mensturatie uit...

Liefs, Betty

Ondertussen zit ik alweer op 44 dagen. Het is natuurlijk wel dat ik er op wacht ma goed dat doe ik elke maand als ik negatief test en toen werd ik het vaak 1 dag of 2 dagen ernaar. Het is nu echt lang het is ook niet dat ik in me achterhoofd hou ik ben zwanger want dat bleek niet zo te zijn uit de testen. Vind het alleen zo vreemd dat ik al 6 maand bezig ben en nu opeens zo onregelmatig wordt.

hey ben je al ongi zo niet dan zou ik een echo laten maken om te kijken hoe of wat

Terug
Bovenaan