wie kent de cottage van Center Parcs?

Hallo mama's!!

Was vanmiddag even aan het neuzen om een weekje weg te gaan.
Vanavond even met manlief besproken en hij vond het een hartstikke leuk idee.
We keken naar de 2 persoons De luxe Cottage (Center Parcs).
Wie kent deze huisjes?
Kun je daar een campingbedje neerzetten?
We hebben net even gebeld en die mevrouw zei dat er echt geen ruimte voor was, dat we dan de bank buiten moesten zetten...
Ik vroeg haar KAN het niet of MAG het niet???
Ze zei dus dat het echt niet kon en dat ik het bedje dan maar buiten moest zetten.
Nou ja zeg....
Wij wonen zelf ook niet echt groot en zijn wel wat gewend.
Vind het echt niet erg om tussen bed en muur of kast een camoingbed neer te zetten en dan over manlief heen kruipen mijn bed in ofzo....
Maar zou het echt niet kunnen?
Overigens gaf de mevrouw het advies om een grotere cottage te huren, maar dan betalen we 300,00 meer voor een klein beetje ruimte meer.
Ik denk dan, we kunnen toch vast eetkamertafel en stoelen wat opzij schuiven???

Ben benieuwd of iemand deze huisjes kent.

Groetjes, Marianne

Hoi,

Wij zijn nu 2 keer met Jamie bij CP geweest en elke keer zeiden ze dat het niet kon. Maar het is wel gelukt met wat schuiven. Idd moesten we wel wat klimmen om in bed te komen, maar het ging wel hoor. Zo groot is een campingbedje niet.

Gr. Natasja mv Jamie

wij hebben eens een 2 persoonscottage gehuurd toen we nog geen kinderen hadden.
er zat bij ons gee deur in de slaapkamer. dus de ruimte was een open verbinding met de woonkamer.
ik dacht ook dat er geen kinderen bij mochten dat je dan een 4 persoonscottage moest nemen.

maar je mag ook maar een hond mee nemen in een 2 persoons en 2 honden in een 4 persoons.
kennissen van ons hadden toen een hond mee gesmokkeld. je kunt slechts een hond thuis laten.

Wij zijn 4 jaar geleden naar de Huttenheugte geweest in een 2 persoonshuisje. Fenne was toen 11 weken. Wij hadden ons eigen campingbedje mee en we hebben gewoon de meubels verplaatst. Het huisje bestond uit 1 grote ruimte met in een hoek/nis een bed.
's Avonds keken we gewoon tv in bed. Het  ging prima.

Groetjes Agnes

Terug
Bovenaan