Wie kent de EASYWALKER kinderwagen, model SKY?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Na een heerlijke vakantie in Zuid Frankrijk nu weer terug in Nederland. En in dit weekje bedacht ik mij om in te delen met oa een zoektocht naar de geschikte kinderwagen.
Vanmiddag al een aantal wagens bekeken en liep ik tegen de EASYWALKER. model SKY op.

Nu ken ik alleen de standaard merken zoals Quinny en Mutsy, dus in eerste instantie was ik daar georienteerd op, maar de EASYWALKER spreekt me qua model ook erg aan.

Als ik in de winkel vraag naar de kwaliteit zijn de verkopers natuurlijk lovend over elk merk, dus ik was benieuwd of één van jullie dit merk kent en er ervaringen mee heeft.

Alvast ontzettend bedankt voor jullie antwoorden!
Groetjes, Sigrid

Hoihoi

Sorrie ik kan je niet verder helpen.
Succes met zoeken en je verdere zwangerschap

Hoi Sigrid,

ik heb een easy walker model 2005. Ik ben er zeer tevreden over, hij is makkelijk wendbaar en licht en bovenal compact. We wonen 2 hoog en moeten deze elke dag inklappen. Een groot voordeel is dat je de adapters voor de maxicosi erop kunt laten zitten als je de stangen voor de bak er op hebt en andersom.
Hiervoor hebben we een mutsy gehad en alles wat ik hier boven schrijf was het tegenovergestelde bij de mutsy. We gaan regelmatig met de trein en de easy walker kan gewoon boven in het bagagerek.

Over de sky kan ik weinig zeggen. Volgens mij is het model pas sinds mei uit. Ik vind een nadeel en dat is de voetensteun. Als je een tweede krijgt kun je er een meerijdplankje bijkrijgen en dat kan bij de gewone easywalker niet.

Het originele model kun je al voor volgens mij voor € 399,00 krijgen (of was het € 499,00) krijgen, helemaal compleet met zwenkwiel.

ga proefritjes maken en probeer uit!!!

succes en veel plezier

mamaraf

Terug
Bovenaan