Wie kent de kruitvat test?

A

Anoniem

Guest
Heb hier nl. net een test mee gedaan en er was een heeel vaag streepje. Eerst dacht ik dat er niets te zien was, maar in ander licht zag ik een heeeel vaag streepje. Ik twijfel nu of die er niet van te voren al zat.

hoi hoi

nou ik heb dus de kruidvat test gedaan het weekend en hij was bij mij gewoon mega dik die streep dus ja bij ieder kan die verschillend zijn en of dat streepje er zat geen idee ikwens je toch ff succes

Misschien heb je wat vroeg getest, en is het streepje daarom niet zo duidelijk.
Als ik jou was zou ik over een paar dagen nog een testje doen.
Als je zwanger bent is het streepje dan een stuk duidelijker.
Maar er wordt altijd gezged streepje is streepje.

Succes, ik hoop voor je dat zwanger bent.

Liefs Mickey

Hoi. Ik heb bij mijn beide zwangerschappen getest met kruidvattesten, en bij deze zwangerschap had ik op mijn NOD getest en toen was het streepje ook vaag, zichtbaar maar vaag! 2 dagen later testte ik vet positief!!
Dus tenzij dat je heel ver voor je NOD getest hebt, denk ik dat het wel goed zit hoor!
Succes!!
Gr. Anne-Marie
36w

hoi ik heb 2x de kruidvat test gebruikt,de 1e x ook een wat vaag streepje,een weekje later een vette dikke streep,mischien ben je net iets te vroeg,dat er nog net niet genoeg hcg in je lichaam zit.maar testen vd kruidvat niets mis mee.succce,groetjes jb38wkn

Heb vandaag weer een testje gedaan. Voor de zekerheid maar een ander merk genomen en ben wel zwanger!!!! Nu maar verder afwachten.

Terug
Bovenaan