wie kent deze

Hallo allemaal,
Ik was helaas niet zwanger, afgelopen maand,maar vol goed moed weer aan de volgende klusronde begonnen, ik weet nu zeker dat ik mijn eisprong voel, best handig hoor, alles klopt precies, want op de dag af twee weken later word ik ongi, ik heb m deze keer 29 maart gehad dus dat zou betekenen dat ik (hoop natuurlijk van niet) 12 maart ongi moet worden (heb een cyclus van 26 dagen), nu heb ik alvast testen gehaald . altijd handig om in huis te hebben,maar het zijn digitale testen(3) van clear bleu, ik heb ze nog nooit gezien, kent iemand deze testen, en wat vond je er dan van?
Het word dit jaar een spannende pasen, zoals voor meerder van jullie, maar ik kan me geen betere pasen bedenken!
Wten jullie al hoe je het gaat vertellen aan je ouders bijvoorbeeld?
Ik heb van de week van die speentjes gekocht van oma s schatje en opa s lieveling, misschien een beetje voorbarig maar ik kon het niet laten, en voor mijn (aanstaande man), alles van papa is the best, ik kan niet wachten!
XXX

Hoi knuffelbeertje,
Ik ben bekend met deze testen en ik moet je zeggen dat ze erg plezierig zijn omdat je niet een vaag streepje ziet maar je ziet heel duidelijk een plusje of een minnetje,wat wel belangrijk is is dat je de gebruiksaanwijzing goed leest omdat de test niet werkt als een "normale"test.
Ik hoop dat je een vette plus ziet en ik ben erg erg benieuwd.
Succes met het wachten,
groeten karin1

Hoi knuffelbeertje, je bedoelde waarschijnlijk 12 april, je nod dag. We gaan gelijk op, dat is ook mijn nod dag! En ook de nod van Steffie en Samie. Leuk hoor, we hebben misschien wel een heel bijzonder paasei op tweede paasdag.
Die papa is the best speen heb ik ook al in huis (ingepakt en met een strikje erom), maar die opa en oma spullen had ik nog niet gezien. Waar heb je die gekocht?
Ik kan je helaas niet verder helpen met je vraag, maar ik zag twee overeenkomsten en ik wilde toch even reageren.
Nog tien dagen, sterkte met wachten! Liefs el.

Hoi El,
Ja ik bedoel inderdaad 12 april, spannend,wat leuk dat jullie drieen ook die dag je nod hebben,gaan jullie die dag ook testen? Ik in ieder geval wel, en zal het ook even laten weten, ik hoop jullie ook.Heel veel succes , nog 9 dagen, begint wel te kriebelen hoor!
Die speentjes heb ik ook bij prenetal gekocht, je hebt ze ook in flesjes, aaahhh echt lief hoor, ik hoop dat ik ze 2e paasdag kado kan geven.
Voor jullie ook sterkte met wachten , en ik zal ook aan jullie denken en voor jullie duimen!!!!!
liefs Knuffelbeertje , op naar een pasen om nooit te vergeten!

Ik kan je ook niet helpen met de vraag, hooguit met hoe wij het gaan vertellen als het zover is:)
We kopen baby slofjes n kleine lepel en n fruithapje, allemaal appart verpakt met een briefje erbij snap de hint hihi

Terug
Bovenaan