Wie kent dit of ben ik gek?

A

Anoniem

Guest
Ik wil even wat vragen.....

Hebben/hadden jullie met 5 weken dus in de 6 weken.... last van zwangerschapskwaaltjes???

Ik heb werkelijk nergens last van!!! Ik sta smorgens op en dan is het net of ik een mooie droom heb gehad en dat het allemaal niet echt is... alsof er niets is.....

Ik heb al twee testen gedaan en de bloedtest van het ziekenhuis en een test van Moeders voor Moeders...dus dat is 4!!!
Alleen maar om bevestigd te krijgen dat het echt zo is.....

Ik heb van dat vrouwtje van Moeders voor Moeders nog een test gekregen en die doe ik woensdagochtend want dat is de ochtend dat ik begin met MvM.....

Ben ik gek ofzo?!?!
Of zijn er meer dames die er niets van hebben gevoeld of gemerkt?!?!

Het enige dat ik soms heb... is een zeur onderin mijn rug als ik te lang gestaan heb...

Ik wil absoluut niet zeuren hoor... en ben ook héééél gelukkig en blij... maar kan het soms echt niet geloven.......

Liefs Lill

Ik herken het, hoor.
Ik heb ook verschillende testen gedaan en geloofde het pas echt toen ik bij de verloskundige de eerste echo kreeg.
Gelukkig heb je nergens last van, dus geniet van je zwangerschap!!!
Het lijkt heeeeeeeeel lang maar 40 weken zijn zo voorbij!
Groetjes!

Hoi,
In de eerste 6 weken had ik ook nergens last van(behalve moeheid)  en wist ook nog niet dat ik zwanger was. Pas nadat ik ineens wel erg vaak misselijk was toch maar een test gedaan en die was positief. Vanaf dat moment wel wat meer kwaaltjes. Na de eerste 3 maanden voelde ik me trouwens ineens weer helemaal goed en begon ik toen te twijfelen of het wel echt was. Hopelijk blijven de kwaaltjes jou bespaard en kun je  optimaal genieten. Fijne zwangerschap !!!

Hoi Lill,

Maak je absoluut maar niet ongerust. Met al die testen is het wel zeker dat je zwanger bent. Zelf merkte ik ook helemaal niets van mijn zwangerschap. De 2e test was positief en met 8 weken kreeg ik een echo maar voor de rest voelde ik me absoluut niet zwanger. Ik had werkelijk nergens last van. Ik was zelfs niet eens echt moe. Ook nu met 24 weken zwanger heb ik heel weinig "echte" kwaaltjes.
Wees maar blij dat je nergens last van hebt en geniet ervan.

Groetjes,Natalie

Hoi,   ook   ik heb nergens last van! Bij de eerste had ik wel gevoelige borsten, en moest ik erg boeren. Nu denk ik:was ik 's morgens maar een beetje misselijkofzo dan weetje het zeker. Maar ja hetistoch ook   lekker om   nergens last van te hebben!! En de test zalwel niet liegen he?
Groetjes Suzanne

nou.... ik ben smorgens misselijk (niet overgeven gelukkig), heb
nergens trek in wat eten betreft (terwijl in normaal gesproken onwijs
veel eet...), ben moe en heb de meest waanzinnige levensechte
dromen....Oh ja, heb last van opruimwoede... (ik als NIET 'n Mien
Dobbelsteen zijnde, hahaha)

Heb 2 x een test gedaan, om zeker te weten. Nu geloof ik t wel ivm de zwangerschapskwaaltjes  

Succes

Hoi Lill,

Ik ben nu 17 weken zwanger en heb nog steeds geen kwaaltjes.
Het maakt me ook super onzeker. Heb al 5 echo's gehad omdat ik zwanger
ben geraakt dmv ICSI en die heb ik ook echt nodig om me wat zekerder te voelen.
Ik ben niet moe geweest, niet misselijk helemaal niets.
Alleen had ik tot week 8 zo'n ongesteldheidsgevoel in mijn buik maar dat was alles.
Ik begin nu wat dikker te worden gelukkig want ik kan nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben.

Succes met alles.

Gr. Kim

Hoi Lill!

Ten eerste Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Zelf ben ik op dit moment 17 weken en 1 dag zwanger van mijn eerste kindje, en ik ben er pas achter gekomen toen ik al 10 weken en 4 dagen zwanger was!
suprise suprise!
Ook ik had/heb nergens last van, eigenlijk alleen sneller moe maar verder helemaal niks!
Tot bij de termijnecho geloofde ik ook niet dat ik zwanger was!

Ik heb ook amper een buikje, en ben nog maar 2 kg aangekomen,maar het zit er dus wel!
Ik zou zeggen, maak je geen zorgen en geniet ervan!

Liefs Sarah

Terug
Bovenaan