wie kent dit type speen.

Hallo,
Mijn kleine heeft een speen met de afbeelding van een zon erop. Hij heeft een ronde vorm (kersenpit vorm?). De speen heeft een grote knop met een zon erop. Deze heeft hij in het ziekenhuis gekregen en hij is er verzot op. Spenen met een afvlakking spuugt hij meteen uit en de andere speen die hij heeft pakt hij wel eventjes maar dit is echt zijn favoriet. Heeft iemand enig idee waar je deze kan kopen?
Het lukt me niet om een foto erbij te plaatsen.

Er staat als tekst in: MAM en Made in Austria

Speen is over 2 weken 6 weken oud en moet dan dus weg......

Hoi,

Ik ken de speen niet maar heb een vraagje... Mag je een speen maar 6 weken houden??
Ik heb er een die hij nu al 11 weken gebruikt!!!!!??

Oh ja heeft de speen van  difrax niet de zelfde vorm? Ik heb er eentje van die merk en het maakt niet uit hoe hij die in heeft is rond (blijft trouwens veel beter in zijn mond zitten hihi)

grt suuz mv Joshua 8-2-07

Hoi hoi,

Difrax heeft twee soorten spenen, de dental en de combi. Volgens mij is de combi de vorm speen die jij bedoelt, een soort afgeplat bolletje. Op de verpakking van de spenen staat behalve de leeftijd (-2/+2 mnd of 0/+6 mnd geloof ik) ook een plaatje van de vorm en de term 'combi'.

Ik heb de spenen niet na 6 weken weggedaan, want volgens mij is dat deels commerciëel advies. Ik controleer wel goed of de speen niet poreus wordt, want dat is natuurlijk niet hygiënisch en er mag geen heet water in blijven zitten of stukjes afbrokkelen. Maar dat gebeurt echt niet na 6 weken hoor. Tenminste, dat is mijn mening..

Groetjes,
Dionne

Deze?  Lang leve google    De speen is van Dodi MAM en dat is best een gebruikelijk merk, gewoon eens goed kijken bij kruidvat/etos/DA/... Ik weet zeker dat ik ze wel eens gezien heb, maar waar? Misschien gewoon online bestellen anders? Succes!

Ik zie de speen net staan op de site van de babywalz: www.baby-walz.com. Kan je ze online bestellen of msisschien heb je de catalogus wel in huis. 2 stuks voor 5,50 euro

Terug
Bovenaan