Wie kent dit?

Hoi hoi,

Ik heb sinds een week erg last van ongi pijnen met een uitstraling naar mijn onderrug en een gespannen buik. voel me af en toe misselijk en ben moe (maar ja wij zitten op dit moment in een grote verbouwing dus dat zegt niets) Maar ik ben bang door die buikpijn dat ik gewoon weer ongesteld wordt,maar een week is al wel lang met die buikpijn.
Ik ben drie dagen over tijd en de vorige periodes was ik het altijd ongeveer een week te vroeg nooit te laat.
Wie kent dit, hoort dit erbij?

Liefs
 
Hoi Anne,

Ik ben ook bijna 3 dagen overtijd, maar heb niet dezelfde klachten. Eigenlijk heb ik het tegenovergestelde: normaal voel ik het als ik bijna ongi word, maar dat heb ik nu helemaal niet. Ik kan het dus ook niet verklaren. We moeten maar gewoon afwachten denk ik en hopen dat we niet ongi worden. Heel veel succes!

Groetjes,
Jacqueline
 
hoi anne
ik zou als ik jou was snel een test doen want ik had deze klachten ook en dacht dat mijn menstruatie moest komen maar nee ik ben nu 7 weken zwanger.
succes en laat je het even weten
liefs sandra
 
Dank je sandra, ik wacht even tot het weekend, woel me wel heel raar in mijn lijf! net of er hele spannende dingen gebeuren. Ik laat het je zeker weten. Had jij er s'nacht ook erg last van vooral als je druk bent geweest. Weet jij waar die pijn vandaan komt, is dat dan al een soort bandenpijn? Hoe voel je je verder. Mijn borsten zijn niet pijnlijk trouwens.

Liefs
 
Terug
Bovenaan