wie kent dit

Ik hoop iemand te vinden die hetzelfde probleem heeft!

Ik ben sinds november gestopt met de pil en ben dec ongi geweest en in jan twee dagen, daarna niet meer, heb een buikje gekregen en blauwe aders in borsten,ik ben niet meer ongesteld geworden sinds januari. De testen geven negatief aan en heb nu medicijnen gekregen om ongi op te wekken! Heeft iemand ervaring met toch zwanger zijn zonder postitieve testen?

Ik zit hier echt mee!
 
Hai Blondie

Wou even reageren op je vraag heb er zelf geen ervaring mee hoor maar ben nu wat vaker op dit soort forums en lees dan regelmatig dat er testen zijn gedaan waar een negatief op kwam en toch zwanger waren door een test bij de dokter te doen Misschien een tip voor je om te vragen of de arts een test kan gaan doen?

Hopelijk dat je dan wat wijzer wordt
Succes hoor
Groetjes Janet
 
bij mij waren de testen ook negatief steeds en toen ben ik naar de gyn gegaan en die heeft bloed aflaten nemen en toen bleek ik toch zwanger te zijn zonder dat ik het wist.
misschien kun jij ook beter eerst een bloedtest laten doen voor je medicijnen neemt voor ongi te worden.
veel strekte en ik hoop dat het goed komt met je.
groetjes
 
Bedankt voor jullie reacties! Heb al een urine test laten doen bij de huisarts maar ook negatief, vraag me af of die testen verschillen met de huis tuin en keuken testen! Ik Zal zeker om een bloedtest vragen, ik krijg mijn avondeten niet naar binnen en deo geuren maken me erg misselijk!
 
Terug
Bovenaan