Wie kent dit??

A

Anoniem

Guest
Wie herkent dit??
Mijn man is vorig jaar jan gesteriliseerd en ik ben in april na groen licht gekregen
te hebben gestopt met de pil.
IK was direct ongesteld en iedere keer op de dag af tot nu.
Ik ben inmiddels 2,5 week overtijd ben erg beroerd en zit straks in mijn broek.
Heb 2 keer de huisarts gebeld en die zegt gewoon afwachten de kans is zo klein dat je zwanger bent!
IK heb een stofwisseling ziekte en moet eigenlijk voor ik zwanger raak streng op dieet anders kan het kindje ernstige afwijkingen krijgen dus zit er wel een beetje over in.
Denk haal ik me nu van alles in mijn hoofd of is de dokter zo laks!

Wie (kent ook zon verhaal of heeft het zelf meegemaakt  en was toch zwanger???

groetjes mama

Hoi,
Ik zou gewoon ff een testje doen, als je al zo lang overtijd bent, zou 'ie toch iets moeten laten zien, zo niet, dan nog even wachten...
Groetje, Hindi.

En, test gedaan of durf je t niet goed uit angst voor de uitslag?
Spannend voor jullie!
Mira

Hallo mama!

Ik zou echt even een testje doen, samen met je man. Als je wel zwanger bent kun je zsm maatregelen treffen mbt je dieet wat je dan moet volgen.

Wees niet bang! Een test kan je uitsluitsel geven of je wel of niet zwanger bent en het kan een hoop onzekerheid wegnemen!

Succes! en laat je nog even weten hoe het met je is?

Hoi dames,

Ik was vergeten te zeggen dat ik negatioef getest heb en heb vanmorgen nog een keer gestest ook negatief maar ben wel erg misselijk steeds en heb een erge ongi gevoel en ja dan kan ik ongi worden maar ik had het van mijn zoontje ook steeds!
het is zo rot dat je niet weet waar je aan toe bent zeg!!
maar afwachten dan!

Groetjes lolifantje

Joh, sterkte ermee! Als je man gesteriliseerd is door een klemmetje om de zaadleiders is er echt een kansje. Anderzijds kan het ook zijn dat het komt door het stoppen met de pil, mijn cyclus heeft er twee jaar (en drie miskramen) over gedaan om regelmatig te worden, je hoort wel vaker dat het een jaar duurt. Hoop voor je dat alles hoe dan ook op zijn pootjes terechtkomt.

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Terug
Bovenaan