Wie kent dit?

Hey meiden,

Misschien mag ik mij eindelijk na 2,5 jaar hier melden! Maar nu de twijfel... Zaterdag heb ik mijn nod, tenminste dat denk ik, want ik heb heel bewust geen ei gezocht deze ronde. We hebben nl een rustronde tussen IUI 3 en 4 en wilden even niets.
Nu heb ik zondagavond ruim een uur lang echt felle krampen gehad die uitstraalden naar mijn onderrug. Wist niet wat het was, dus voor de zekerheid maar een ovutest ertegenaan gegooid. Dik positief, terwijl ik volgens mij eigen regelmatige cyclus maandag of dinsdag mijn ei zou hebben gehad.

Tegen beter weten in gisteren (maandag) een zwangerschapstest gedaan, in de middag. En wat denk je, binnen de tijd een licht streepje! Ik natuurlijk blij en vanmorgen met ochtendurine nog eens testen. De streep was nu wat lichter dan gisteren, maar stond er nog wel! Kan komen, omdat ik vannacht flinke kriebelhoest heb gehad en veel heb gedronken...

Wie heeft dit ook gehad en bleek toch zwanger te zijn? Ik durf nu niet goed meer te testen... Heb wel nog een vroegtest van Predictor liggen, heeftiemand hier ervaring mee?

Liefs Daisy
 
hoi daycee!!

ik heb wel een beetje het zelfde gehad...afgelopen vrijdag pas..op precies te zijn ;)super licht streepje bij zwangerschaps test van kruidvat 2 voor 5 euro..gyneacoloog gebeld..en gevraagd hoe of wat..zij heeft mij toen aangeraden om de "clearbleu digital" te halen...13 euro bij drogist...ik dat gedaan...en die gaf aan ZWANGER! 1-2 weken...dus wel een hele goede test...wie weet is dat wat voor je? heb de test gewoon midden op de dag gedaan...zelfs einde van de dag..uur of 5/ half 6..
ik heb nog weinig overduidelijke kenmerken..vind ik zelfs...duis wederom test gedaan vanag...voor een soort van bevestiging...en weer positef...wederom wle weer ide van kruid vat...en wederom super licht streepje...maar ze zeggen toch...een streepje is een streepje...succes!

xxx
 
Hoi Daycee,

Ik had ook een lichte streep, maar wel 2 dagen na de dag dat ik ongi moest worden. Even gewacht en de streep werd duidelijker. Dit is nu 2,5 week geleden. En ik ben zwanger! Al voel ik me niet zo. Bij onze eerste de zwangerschap duidelijk aanwezig, maar deze ronde voel ik eigelijk niet veel.

Ik denk dat je even geduld moet hebben, en dan nog eens testen met een CB of Predictor test.

Succes...

Gr. Smeeke
 
Thanx meiden!
Ik kon het vanmorgen toch niet laten en met een vroegtest van predictor getest. Deze gaf niet positief aan, zelfs geen klein streepje. Ben ik nou gek??? Ik wacht nu iig tot zaterdag en dan test ik op z'n vroegst weer.
De moed begint me nu wel een beetje in de schoenen te zakken na 37 rondes en dan dit gedoe... Maar goed, ergens ook wel eigen schuld, want wie test er in ronde 37 nou ook voor nod?

Ik houd jullie zaterdag (als ik het zolang volhoud!) op de hoogte wat de test heeft gedaan!

Liefs Daisy
 
Een streep is een streep hoor! Een test geeft sneller vals negatief dan positief! Naar mijn weten ben je echt zwanger, alleen pakt de ene test het beetje hcg al wel op en de andere nog niet..
 
Hey Betty,

Ik hoop het! Toch vind ik het vreemd dat de eerste test licht positief wass en de test daarna lichter en de vroegtest helemaal wit... De eerste twee waren van kruidvat, dus hetzelfde merk.

Zaterdag nog een keer testen en wie weet!
Voel van alles borrelen in mijn buik met steekjes erbij en af en toe last van mijn onderrug. Ook ben ik een beetje misselijk in de avond, dat had ik gisteren ook. Maar goed, er heerst hier van alles en ik ben al vaker door mijn lijf voor de gek gehouden. Durf me dus niet echt op kwaaltjes te focussen...

Zaterdag nog een testje en dan zullen we zien!

X
 
Terug
Bovenaan