A Anoniem Guest jul 31, 2007 #1 zat eens te kijken op internet maar ik kan in drenthe niet zo heel veel vinden! Ik wil het liefst een zo dicht mogelijk bij hoogeveen! alvast bedankt kus cora
zat eens te kijken op internet maar ik kan in drenthe niet zo heel veel vinden! Ik wil het liefst een zo dicht mogelijk bij hoogeveen! alvast bedankt kus cora
A Anoniem Guest jul 31, 2007 #2 In coevorden zit 1.Volgens mij is dat wel te doen vanah hoogeveen.Volgens mij is de website www.babyinbeeld.nl Misschien dat je daar iets aan hebt. Als je googled op pretecho drenthe krijg je er nog meerdere alleen weet ik dat coevorden een goede is (maar ook prijzig)Tarieven staan ook op de site. Succes
In coevorden zit 1.Volgens mij is dat wel te doen vanah hoogeveen.Volgens mij is de website www.babyinbeeld.nl Misschien dat je daar iets aan hebt. Als je googled op pretecho drenthe krijg je er nog meerdere alleen weet ik dat coevorden een goede is (maar ook prijzig)Tarieven staan ook op de site. Succes
A Anoniem Guest aug 1, 2007 #3 volgens mij is er ook iets in Erm. maar ja coevorden is dichterbij hoogeveen. succes.
A Anoniem Guest aug 1, 2007 #4 Ja dat klopt in erm zit er ook 1 en die is stukken goedkopen maar die maken alleen 2d echos.Ik kan niets over andere echos vinden op hun site.
Ja dat klopt in erm zit er ook 1 en die is stukken goedkopen maar die maken alleen 2d echos.Ik kan niets over andere echos vinden op hun site.