Wie kent goede 'oude' Costa nog :)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Het is alweer 3 jaar geleden dat ik hier was. Ik heb toen helaas en MK gekregen met 6 weken. Ik wilde toen ff niks meer met zwanger worden e.d. te maken hebben maar nu ben ik er weer klaar voor. Ben al wel 40 maar zolang het kan...sja...anders had ons lieve Heer de overgang al wel laten beginnen...toch?

Afijn, spannend weer hoor....ben  nu in de vruchtbare tijd dus afwachten maar....

Ik wens verder iedereen een heel goed 2009 en dat we maar snel zwanger mogen zijn!!

groetjes

Hoi Poepelepien,

Voor mij is het ook al weer 4 jaar geleden dat ik op dit forum was. Mijn zoontje wordt 1 feb 4 jaar. Ik ben inmiddels gescheiden en heb veel meegemaakt. Heb nu een lieve vriend die ook een zoontje van 5 heeft en die al 4 jaar niet heeft mogen zien. Tsja ook die dingen maak je mee.

Maar   je hebt groot gelijk dat je het nog een keer probeert hoor! Ik zelf ben nakomertje en mijn moeder was 41 toen ik om de hoek kwam kijken. Joh als jij jezelf maar gezond voelt en je kunt er weer helemaal tegen aan, waarom niet! En als mensen vinden dat je te oud bent, laat die maar kletsen. Vind dat je mensen in hun keuze vrij moet laten en zeker als je het over kinderen krijgen gaat. Dat is jullie keuze en daar heeft de buiten wereld niks mee te maken, toch?

Meid veel succes en ga er gewoon voor!

Groetjes moeder van Yorben

De goede oude gekke  costa!!!

Jaja, ken je mij ook dan nog
Jij was toch ook mee op het msn forum?? Dacht het wel, maar ineens werd het wel stil rond jou.

Hoe is het nu dan?? Nog steeds aan het proberen of opnieuw begonnen??
Hier ondertussen al 2 kindje. meisje van 2 en  jongen van 1. D'r zit precies 1 jaar en 3 dagen tussen.
Nu ben ik mijn spiraal verloren en weet ik niet wanneer en of ik zwanger zou kunnen zijn.
Vandaar dat ik hier rondsnuffelde.

nou goed. ik stop weer ff en ga verder lezen

Groetjes Alma

Volgens mij was ik er indertijd ook bij. Trouwens, alma zegt me ook wel wat, leuk hoor. Inmiddels heb ik een zoon van ruim 2 en ben ik bijna 12 weken zwanger van de tweede. Heel veel succes bij het zwanger worden.  

Ja hoor toulouse jij bent ook een 'oude rot' van toen.
Wel leuk als je elkaar zo weer tegen kan komen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Groetjes Alma

Hey Alma en Toulouse!!

Jullie ken ik zeker nog!!! Wat leuk dat jullie al mama zijn!! van harte! Ja, ik ga het 'weer' proberen. We ...eigenlijk :)
Hoop dat we elkaar weer wat spreken hier...

groetjes

Terug
Bovenaan