Wie kent PRIMOLUT?????

Ik heb het gekregen om mijn ongi weer op normale gang te krijgen.
Ik vraag me af als dat gelukt is ik direct zwanger kan raken.

WIe heeft dit ook wel eens gebruikt en wat zijn de ervaringen.
Ben je na het slikken ook zwanger geraakt???

Help

Hoi Beppie

MIjn cyclus is ook belabberd dus ik ben erg nieuwsgierig naar het middel dat jij gekregen heb. Het je dit van de huisarts gekregen of van de gyn?

Liefs Jessy

Hoi!

Ik heb in januari primolut gekregen. Ik was ook onregelmatig ongesteld en was dan ook nogeens 2 weken ongesteld.

Daarna was het rustiger. Ik was weer gewoon 7 dagen ongi en om de 5 weken. Dit hoort bij mij. In juli (pas!) ben ik zwanger geworden. Helaas is dit net vorige week geeindigd, omdat ons kindje niet levensvatbaar bleek met 20 weken.

Als je vragen hebt, vraag gerust!!

groetjes marianne

quote: Nassoe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-11-2006 17:47:04'));

Hoi Beppie

MIjn cyclus is ook belabberd dus ik ben erg nieuwsgierig naar het middel dat jij gekregen heb. Het je dit van de huisarts gekregen of van de gyn?

Liefs Jessy

Hoi Jessy

Ik heb het middel gewoon via de huisarts gekregen. Was geen probleem.
Ga eens heen misschien mag jij het ook wel en anders vraag er gewoon eens naar.

Succes

Hey,

Ik heb ook primolut voorgeschreven  gekregen van de de gynaecoloog omdat ik vanaf feb. (na het stoppen van de pil) niet ongi werd en we hebbe  een kinderwens. Primolut heeft zijn werking gedaan en werd goed ongi na mijn 3de dag van mijn laatste primolut pil. Daarna ben ik niet meer vanuit mezelf ongi geworden en heb nu provera voorgeschreven gekregen. Hiermee ben ik nu klaar en vandaag ben ik ongi geworden en moet dan overmorgen aan de clomid op dus mijn eisprong op te wekken.
Mocht je zwanger willen worden dan is volgens  mijn gynaecoloog het beter om Provera te gaan gebruiken, want dat zou minder schadelijk zijn voor een eventuele zwangerschap.
Succes

Hoi
Ik ben ook bezig met een hormoonkuur. Ik heb in Juni ook Primolut gehad maar had niet de werking op mij die het had moeten hebben. Wel menstruatie gehad maar daarna niet meer. Ik ben naar de gyn geweest en heb Provera gehad nu met Clomit. Provera kuur is afgelopen en menstruatie ook gehad en morgen (gelukkig) de laatste pil Clomit. Daarna volgt het echte werk, haha. Ik zou graag in contact willen komen met anderen die ook deze kuur volgen of al gevolgd hebben. Ik zou graag jullie ervaringen willen horen.
Liefs Liek

Hai allemaal,
Wat klinkt dit allemaal bekend! Ook ik ben al geruime tijd gestopt met de pil (april/ mei dit jaar), ook omdat wij een kinderwens hebben. Mijn menstruatie kwam ook niet op gang en toen kreeg ik ook van de dokter primolut. Daar was ik in eerste instantie erg blij mee, maar uiteindelijk is het alleen maar een onttrekkingsbloeding (net zoals wanneer je in je stopweek van je pil zit). Inmiddels heb ik aanstaande maandag een afspraak bij een gyneacoloog. Ik ben benieuwd. Liek en Juultje, jullie hebben clomid gekregen. Mag ik vragen wat de arts verder geconstateerd heeft? Ik hoop ook dat ik gewoon een middeltje kan krijgen wat de eisprong weer opwekt. Natuurlijk ben ik ook benieuwd hoe het verder met jullie gaat.
groetjes!

Terug
Bovenaan