wie kent t?

Hoi Allemaal,
Ik zit nu al een paar dagen mee te lezen en ben steeds erg blij met alles wat ik lees. Ik dacht altijd dat ik de enige was....

Ik heb een vraagje:
Ik ben nu 1 jaar geleden gestopt met de pil. Heb steeds een cyclus gehad van 30 / 31 dagen. Dus erg regelmatig. Ik ben nu 17 dagen overtijd. Ik heb na 1 week overtijd te zijn een test gedaan. deze was negatief. Ik heb toen de ha gebeld en ze zei dat ik moest afwachten en na nog een week weer een test moest doen.(ze zei dat ik of zwanger ben of misschien zwanger was maar dat het niet heeft doorgezet) Ik heb de tweede test afgelopen maandag gedaan. Deze was weer negatief. Maar ik ben nog steeds niet ongi. Ik ben wel heel erg moe en heb steeds een rommelig gevoel gehad in mijn onderbuik.
Vandaag ga ik weer de ha bellen. Ik word gek van het afwachten. Ik wil het nu gewoon weten. Misschien een bloed test....maar is die wel 100% zeker?
En weet iemand hoelang het duurt voordat je ongi wordt als je misschien "zwanger" bent geweest maar het niet heeft doorgezet?
Ook heb ik vaker gehoord dat mensen een test deden maar dat die negatief was maar uiteindelijk toch zwanger waren. Er was zelfs een meisje dat ik ken die 2 negatieve testen had en na 19 dagen overtijd weer een test deed en die was wel positief.....
Wat denken jullie?

Ik hoop dat jullie willen reageren....want ik word gek van onzekerheid...

Er zijn inderdaad meiden die pas heel laat positief testen. Dan wordt er maar heel weinig hormoon aangemaakt. Een bloedtest is volgens mij wel betrouwbaar hoor. Ik zou dat inderdaad gewoon vragen aan je ha.
Wat ik nog even wilde vragen. Ben je aan het tempen? Want dan moet je goed kunnen zien wanneer je eisprong is geweest en als je temp dan hoog blijft, dan ben je waarschijnlijk zwanger...
Maar goed, als je niet tempt is een bloedtest het beste...

Groetjes en succes,
Irene

he wat vervelend dat van die testen,maar je kan ook een menstruatie overslaan.
dit heb ik zelf ook gehad was ook altijd regelmatig og maar hoop natuurlijk dat je zwanger bent.

Hallo afwachtend meisje,
voor mij geldt precies hetzelfde, nu 10 dagen overtijd, twee testen gedaan en beiden negatief. Ik word er af en toe ook gek van, maar ik weet dat dat juist ook een negatieve invloed kan hebben op je cyclus.... Ik denk dat voor ons gewoon geldt: nog even afwachten...hoe moeilijk dat ook is.....

Dank jullie wel voor al jullie reacties!!
Inderdaad is afwachten waarschijnlijk het beste.
Ik temp niet, dus ik kan dat niet op die manier bekijken. helaas....Vandaag ga ik huisarst bellen en vragen voor een bloedtest of zoiets....

Het vorige berichtje was van mij...maar had hem te vroeg weggeklikt....

Ik blijf maar duimen......
Ben er trouwens niet elke seconde van de dag mee bezig dus t zal waarschijnlijk ook niet aan de spanning liggen. En door spanning kan je misschien wel 5 dagen over tijd zijn maar vast geen 16 dagen.....
Ik heb trouwens ook geen spanning gehad op het moment dat ik ongi moest worden.

Femke: heel veel sterkte met afwachten....Moeilijk he!! Laat je het me weten hoe het afloopt!!?? Ik hou je op de hoogte steeds onder dit stukje ok!!

iedereen bedankt alvast

Terug
Bovenaan