Wie kent wie in het echt??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik ben eigenlijk benieuwd ofdat er meer meiden zijn die elkaar via hier in echt kennen??
Ik ken sasjeroen, die woont schuin tegenover me, en daar kwamen we pas na een tijdje hier te zijn achter..haha
Wel grappig dus..En ik heb met nog 5 andere meiden contact via de mail prive, of hyves..Die ken ik nog van toen we zwanger wilden worden../ zwanger zijn..
Voelt echt als vriendinnen, echt zoooo leuk.
Gr Rina, en ben benieuwd..

Hoi,

ik ken niemand persoonlijk van de zomer-2007moeders maar heb wel msn-contact met happy!!! En dat is supergezellig. Misschien dat we elkaar nog weleens live ontmoeten, ik heb geen idee wat de toekomst ons brengt. Verder wonen volgens mij de meesten in het zuiden of oosten en zijn er weinig noorderlingen hier.

Wel heb ik contact met iemand van het forum borstvoeden.info. Die woont een wijk achter mij en dat is ook heel gezellig.

Groetjes van Marloes

Ik ken niemand persoonlijk hier, heb wel via een web-log een meisje leren kennen waar ik contact mee heb, en nog eentje is toegevoegd aan MSN, maar daa rheb ik niet altijd tijd voor!

Groetjes Angel

ik ken niemand persoonlijkvan het forum,woondan ook erg noordelijk,en volgens mij komt erverder niemand uit het noordemn.

gr petra

quote: mama van anouk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2008 11:35:17'));

ik ken niemand persoonlijkvan het forum,woondan ook erg noordelijk,en volgens mij komt erverder niemand uit het noordemn.

gr petra

He ik woon ook in het noorden hoor. kijk maar bij mijn stukje. Wij wonen in Drenthe. En jij?

Hallo Meiden

Hier nog een noorderling whahaha das al nummer drie !
Ik kom ook uit drenthe ... Emmen

Maar ik ken ook niemand persoonlijk, wel mail contact en hyves is ook errug leukkk

Hier lees ik meestal als ik tijd heb wel mee en reageer ook wel maar lukt me niet altijd ..
dat vindt ik welleens jammer ,maar goed heb daarintegen ook leuke kids

Fijne dag vandaag !

Liefs van Anna mama van lela darja en milad

hoi hoi,

ik heb inge de mama van maaike in de hemelvaart vakantie ontmoet.
we stonden heel dicht bij elkaar toen we in zeeland op vakantie waren
en toen ben ik bij inge en maaike met roan even langs geweest maar
in het echt wonen we ook weer ver van elkaar....
ik woon in noord holland en volgens mij woont alleen mariska in noord holland maar dan nog een heel eind hier vandaan, (ik woon vlak bij enkhuizen)

groetjes mascha

Hoi hoi,

Ik heb nog niemand in het echt ontmoet, maar ik heb al 2 jaar nu contact met iemand van het forum (nu forumt zeu heeeel af en toe Janetje23). En dat voelt echt als goed vriendinnen.

Verder is An74 bij on in de buurt komen wonen, dus wie weet gaan wij nog es afspreken!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan