Hoi Hoi,
Nou, wij willen nog 1 menstruatie afwachten (zal over 1 week zijn denk ik) en daarna gaan we er weer voor!
Ik zal me even voorstellen: Mama van Marissa, ze is nu een jaar en een maand, en het kriebelt weer enorm bij ons.
Voor Marissa hebben we helaas een overleden zoontje gehad bij 23 weken zwangerschap (hij had een ernstige hartafwijking). Bij de zwangerschap van Marissa was het flink stressen de eerste maanden, maar toen eenmaal bleek bij echo's dat ze kerngezond was, konden we gaan genieten voor zover dat natuurlijk ging (af en toe was er nog best de onzekerheid).
Een volgende zwangerschap zullen we weer onder strenge controle staan, maar ik ga er wel proberen meer van te genieten.
Van ons zoontje was ik in ronde 3 zwanger, en van Marissa in ronde 8 (maar toen was ik er psychisch te veel mee bezig, waardoor het denk ik wat langer duurde). Dus ik ben benieuwd hoe lang het nu duurt.
@Grote broer: Ik vind het erg voor je dat je 2 miskramen hebt gehad in een half jaar tijd! Ik hoop dat het de volgende keer allemaal goed mag gaan.
Nou, ik ga nu even naar mn dochter toe.
Groetjes,
MamavanMaris1