wie komt dit bekent voor en wil er over praaten

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik was 15 toen ik moeder werd en dat was een grote verrassing wat ik toen nooit had verwacht kwam ik er later in de zwangerschap alleen voor te staan en wou de bio vader nix van het kind weten tot aan nu dat was wel erg moeilijk  hij had mij steeds bedonderd ook in de 1e tijd dat ik  zwanger was en dat we nog bijelkaar waren  daardoor heb ik echt zo iets van als je zwanger bent bedonderd  je vriend je en dat kan ik er maar niet uit krijgen!  toen mijn dochtertje gebooren was heb ik mijn vriend leren kennen waar ik nu mee samen woon en verloofd mee ben hij is echt een super papa voor haar en ze zijn ook echt te  maatjes!!
ik ben nu 17jaar en 15wk zwanger van ons 2e kindje en we zijn super blij!!
maar er is wel een probleem ik weet dat hij het nooit zou doen maar toch ben ik zo bang dat hij mij ook zou bedonderen omdat ik  nu zwanger ben wat moet ik hier aan doen?? normaal heb ik dit echt nooit wand ik kan met alles bij hem terecht maar dat hij dat niet zou doen kan ik gewoon niet geloofen..dat zit me echt dwars.. wie of wat kan mij helpen om dit er uit te krijgen??

groetjes samantha..

Hoi Samantha...

Ik denk dat dit wel heel veel voor komt bij zwangere vrouwen.
Niet alleen als het letterlijk ooit gebeurd is.
Je bent nu eenmaal meer kwetsbaar als wanneer je niet zwanger bent.
Iedere vrouw wil het liefst een gezinnetje waar een papa zowel als een mama aanwezig zijn.
Ook omdat je lichamelijk veel verandert ( ik heb het idee dat ik op het moment meer lichaamsbeharing heb dan mijn vriend en ben dan ook bijna een uur bezig om alles te scheren ) ben je bang dat je partner je minder aantrekkelijk vind.

Ik denk dat het goed is om het er met je vriend over te hebben, hij zal hier alle respect voor hebben. Maar ik vind wel dat hij het recht heeft om te weten waar jij je zorgen over maakt. Ook krijg je waarschijnlijk je droomperiode nog ( hoeft niet ) en de kans dat je droomt dat je nieuwe vriend vreemd gaat lijkt dan ontzettend reeel.
Ik heb die dromen ook gehad en werd huilend wakker en was de halve dag van slag omdat het zo echt lijkt.
Ik heb het uitgelegd aan mijn vriend en ik ben daar heel blij om.
Als ik nu geschrokken wakker word, trekt hij me gelijk naar zich toe en dat doet heel veel goed.

Succes ermee en nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Liefs Esther ( 31 weken 5 dagen )

hoi hoi
ik vind het heel fijn dat je heb gereageert!!! (dat wou ik eerst kwijt)
ik heb het hem verteld en hij zei ook meis ik ga niet vreemd ik hou alleen van jou en ik droom idd er heel erg veel over (bijna elke nacht) hij probeerd ook me dan te troosten maar als ik dan weer is slaap val droom ik weer net zo en ik weet het echt allemaal niet meer  

liefs samantha..

Nou ik heb het toevallig vanacht nog gedroomt, en ik weet ook wel diep in mijn hart dat hij mij dit niet aan zal doen. Maar toen ik wakker werd was ik intens verdrietig. Dus ik heb het mijn man vertelt, nou die zag meteen weer een reden om te bewijzen dat hij mij nog steeds aantrekkelijk vond....haha
Nou ik ben nu 36,3 weken zwanger en ik moet er niet aan denken....
Maar goed als hij mij dan een knuffel geeft dan weet en voel ik dat hij heel veel van mij houd al is het natuurlijk voor de mannen nu niet makkelijk als ze alles op moeten houden....haha

Liefs Cares

Terug
Bovenaan