Wie komt er ook??

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Wij zijn een hechte groep dames die actief schrijven op ons forum, omdat wij niet zo'n groot forum zijn kennen we elkaar ook redelijk goed en weten we bij wie er wat speelt. Daardoor is het best een persoonlijk forum.

Ons groepje dames wat zwanger probeert te worden is aardig uitgedund en daarom deze oproep. Wij zijn op zoek naar dames die zwanger proberen te worden en natuurlijk zijn de dames die zwanger zijn ook van harte welkom.

Misschien vindt je dit forum ook te groot en te druk en wil je eens bij ons komen kijken, je kunt altijd meelezen en je daarna misschien aanmelden.

www.jereno.nl, onderaan de pagina staat de link naar het forum.

Groetjes Linda

Wat is de leeftijd daar ongeveer? en is het een hecht groepje?? kom je er dan gemakkelijk tussen?? ik ben nogwel op zoek naar een leuke, gezellige groep;) Maar vind het altijd zo moeilijk int begin...moet je iedereen nog leren kenne...en kben hier ook nog maar net vandaar....

ik heb die vragen ook..
ik ben ook zelfs begin 20 jaar dusse dan is het denk wat anders of niet?
ik ben wel gewoon sereuis en alles

Hoi Dames,

omdat het niet zo'n hele grote groep dames is wordt het al snel een hechte groep, maar het is zeker niet zo dat je er niet tussen komt. We hebben al vaker "nieuwe" meiden mogen verwelkomen en dat is altijd goed gegaan.

We laten iedereen in zijn waarde, de vorige keer was er iemand die hier werd uitgelachen om bepaalde vragen maar dat zal bij ons niet zo snel gebeuren.

Ik zou zeggen kom gewoon eens kijken en schrijf eens wat, als het niet bevalt kom je gewoon niet meer terug.

Het is kleiner en dus wat overzichtelijker, ik vind op dit forum moet je soms erg zoeken naar een bepaald topic die staat dan een pagina's verder.

Maar ik blijf hier evengoed nog meelezen hoor!!.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan