wie koopt er testen via internet en welke?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden
Een vraag over zwangerschapstesten:

Ik vind de 'bekende' testen zo duur in de winkel (clear blue, predictor). Vooral als de uitslag negatief is natuurlijk!
Nu is er op internet heel wat te koop op dit gebied, maar ja, ik wil natuurlijk wel eerst een marktonderzoekje doen. Dus: wie koopt er testen via welke website en welke testen koop je dan? En zijn ze goed en makkelijk te gebruiken?

wie heeft er een goede tip?

groetjes
Klarie

hoi hoi,

Ik heb zelf ook nog niet positief getest,maar je hoort veel meiden over de testen van sensitest en de testen van de kruidvat!
en die vallen ook mee met de prijzen

--X--

Hoihoi!

Ik heb testen gehad van Sensitest, zo 1 met een hartje naast het testvenster. Kostte helemaal niks zowat, en testte supergoed. Heb ook test gedaan van Kruidvat (nadat ik een superduidelijke uitslag had bij de test van Sensitest) maar die gaf een veel vager resultaat. Op Sensitest staat ook dat je ze voor je NOD kunt gebruiken, maar ik heb hem gebruikt bij 1 dag overtijd en dat gaf echt direct een supermooie streep. Dus die kan ik zeker aanraden! En ze leveren heel snel!

Liefs
Mitsj

Ik heb ook sensitest gebruikt alleen dan de dipsticks (nog goedkoper)....Doen het prima...eerder mee getest altijd negatief en nu ben   ik zwanger....gaven ze ook prima twee strepen  aan. Niks mis mee......

Ook ik ben dik tevreden over Sensitest. Eerst de duurdere, de midstream en later de dipsticks. helaas ben ik nog niet zwanger en dit hebben ze dus goed aangegeven!

Ook ik wil ff reageren. Ik heb testen gehad van www.testjezelf.nu & van matcare en ben over beide heel erg tevreden qua reslutaat en gebruiksgemak. Had toen zwanger willen worden pakket gekocht met zwangerschapstests & ovulatietesten, dat was voordelig. En inmiddels heb ik na toch wel negatieve testen de voorgaande rondes. Deze ronde (ronde 6) positief mogen testen. Met zowel matcare als de test van testjezelf.nu. Hoop dat je wat met deze info kan.

Groetjes Nathalie

Matcare, goedkoop en goed!!!
Vind het zelf wel handig dat ze ook pakketen hebben met ovulatietests en zwangerschapstesten erbij in.

Hallo allemaal,

Op www.babyboomshop.nl kun je een gratis starterspakket aanvragen met daarin 25ovulatiestesen en 5 zwangerschapstesten twv. €26,98 !!

Groetjes!!

Terug
Bovenaan