wie krijgt er nog meer de 4e??

Hallo Pien,

hier nog 32 dagen tot nr 4 komt. Ongeveer dan....
Er is een hyve opgestart door 1 van de dames, mamavanmeer.hyves.nl

Heel veel plezier met de zwangerschap van de vierde.
 
Hoi hier nog een mama zwanger van nummer 4!!!31 weken alweer heb een meid 5 en twee jongens 4 jaar en 2,5! erg gezellig en zwangerschap gaat ook lekker mag niet klagen!! idd weet niet of je hyves heb? maar is leuk om met allemaal mama's met 4 kindje ervaringen uit te wisselen fijne zwangerschap!!
Groetjes Clau
 
Ook hier een vierde kindje op komst! Wat leuk om te lezen dat er meer mama´s in spé zijn van een vierde, want uit reacties van mijn omgeving vinden veel mensen het best veel. Ik heb 2 zoons uit een vorige relatie, 14 en 11 jaar, en een dochtertje van 14 mnd. samen met mijn huidige vriend. Hij had voor ons dochtertje samen nog geen kinderen. Nu dus voor hem de tweede en voor mij de vierde! Inmiddels al over de helft, 21 weken zwanger.Geniet ervan, dames!
 
Toenstraks een heel verhaal aan je getypt...verstuur bericht en dan hangt dan stomme forum weer vast. Normaal wordt het dan toch wel geplaatst maar nu schijnbaar niet, bah.

Ik ben ik verwachting van de 2de maar heb altijd gezehgt dat ik 4 kinderen wil. Super zo'n "groot" gezin. En ben ik wel bang voor de reacties. Als je in verwachting bent van de 3de dan krijg je al opmerkingen van : ongelukje ? Mensen vinden het raar als je meer dan de gemiddelde van 2 kinderen wil/neemt.
Maar ik zou ook echt graag 4 willen. Mijn man is er minden blij mee maar dat draait wel bij.
De meeste vragen dan ook meteen hoe je dat financieel gaat doen. Nou wij waren ook met 4 thuis en onze ouders waren arm maar we hebben heel veel liefde gekregen. Misschien niet alle materiele dingen zoals merk kleding en de nieuwste computer maar we waren gelukkig. Terwijl kinderen die alleen of met 2 waren dood ongelukkig waren omdat de ouder veel weg waren en geen tijd voor de kinderen hadden.
Beter 4 kinderen opvoeden met liefde dan 2 kinderen met geld !!!!!!!!!!!!
 
Hoi pien,

gefeliciteerd met je 4e kindje... Ik ben 12 weken Zwanger van mijn 6e. heb 4 jongens en 1 meid in de leeftijden 11,11,9,7 nen 6.
hoe oud zijn die van jou en wat zijn het?

 
hallo meiden

geweldig dat er nog meer zijn die zwanger zijn van de 4e

ik ben nu 16 week zwanger
ik heb 3 jongens in de leeftijd 9, 8, en 1
ja en dan nu nog weer 1

wij hadden het iedereen al verteld toen ik zwanger was van de 3e dat we graag ook een 4e wilden dus voor iedereen geen verrassing dat we weer zwanger
zijn en misschien willen we er nog wel 1 wie weet eerst deze maar.
ik heb de hyve al op gezocht maar kon hem niet vinden.

groetjes pien

 
Terug
Bovenaan