wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Hallo,

Ik ben Gerdien en ik wil mij ook even aanmelden! Dinsdag heb ik positief getest, ben nu 4,5 week zwanger. Dit is de eerste keer, alles is nieuw voor mij. Na 5 maanden is het gelukt.

Op 27 januari 2009 ben ik uitgerekend. 19 juni heb ik mijn eerste afspraak bij de VK.. duurt nog lang zeg!

Hey, Poeh en Elmoo, leuk dat jullie hier ook zo zijn. Ik ken jullie nog van het zwanger worden forum.

Hallo,

Zo weekend voor mij! Moet zeggen dat ik blij ben dat de werkweek er weer op zit, vooral als het eind nadert heb ik het echt wel gehad. Kan ik nu weer even uitrusten en bijslapen!
Ik begin 's morgens vroeg met werken (tussen 7 uur en half 8) en vertrek dan ook weer tussen half 4 en 4 uur. Ben dan blij dat ik thuis ben, slaap ook nog wel eens even een uurtje voor het eten. Kreeg al commentaar van collega's. Ook al heb ik mijn uren dan wel gemaakt, het is toch een beetje vervelend! Maar goed, ik wil ook nog niet vertellen dat ik zwanger ben zolang het nog niet nodig is. Eerst de echo afwachten of alles goed is!
Maandag over 3 weken pas echo, dus dat duurt nog wel even.

Groetjes, Laura

Hallo allemaal,
Mijn naam is Linda, ben de oudste hier (41), en heb vanochtend gehoord dat ik zwanger ben! Ook voor mij en mijn man (hij is 33) is het een lange weg geweest. Ik ben diverse malen geopereerd omdat mijn uitstrijkje niet goed was. Uiteindelijk is in oktober een deel van mijn baarmoederhals weggehaald. Maar zwanger worden mocht toen niet meteen en lukte ook niet. Gelukkig troffen we een geweldige fertiliteitsarts die ons een kans wilde geven met IVF. 23 april was de 1e dag van mijn laatste (door het ziekenhuis geënsceneerde) menstruatie. Toen kon ik beginnen met de injecties. Tijdens de echo op 2 mei bleek dat er maar 1 eitje was gerijpt, ik riep heel stoer dat ik er maar 1 nodig heb, maar was toch erg verdrietig. Op 6 mei de 2e echo, nog steeds 1 eitje, wel 2x zo groot. IVF kon het niet worden, een punctie kan toch iets beschadigen en dat is met 1 eitje (of liever gezegd eiblaasje, want je weet niet of er iets inzit) wel een groot risico. IVF werd omgezet naar IUI. De inseminatie was op 8 mei. De hele week was ik al misselijk en had ik vreemde pijntjes (en schoonmaakaanvallen!), maar ik probeerde realistisch te blijven. Vanochtend om 8 uur naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. OM 9 uur werd ik gebeld: RAAK! We zijn echt zo blij! Volgens mij loop ik de hele dag te stralen. M'n directie (ik werk in het onderwijs als IB) heeft me meteen naar huis gestuurd: jij hoort bij je man te zijn!
Het idee, dat er iets in me aan het groeien is, ongelooflijk mooi.
Poeh lang verhaal, maar ja, ik kan het wel van de daken schreeuwen. De mensen die dicht bij ons staan weten het al, de rest van de wereld moet keurig wachten tot de 3 maanden om zijn (maar dat zal moeilijk worden). Ik hoop dat we elkaar nog veel zullen 'spreken'!

quote: Niffie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2008 02:32:52'));

Ik ben al naar de doc geweest en heb me bloed al laten testen. Dinsdag moet ik terug voor de uitslag en ben zo zenuwachtig

Dat wou ik nog even  vertellen :D

Sterkte Niffie, superspannend. Omdat ik de bloedtest in het ziekenhuis heb laten doen wist ik het al na een uur.
Maar het wachten is echt vreselijk.
Zal voor je duimen.

Hoi allemaal,

Ik ben moeder van een dochtertje van (vandaag precies) 14 maanden en ben nu in verwachting van de 2e. Ik ben uitgerekend op 8 januari.

Iedereen uiteraard van harte gefeliciteerd met het mooie wonder!

Zijn er misschien moeders die al ervaringen of ideeën hebben over kinderwagens waar 2 kids in kunnen (in mijn geval 1 pasgeboren baby en 1 peuter van 1 jaar en 9 maanden). In de gewone baby speciaalzaken kunnen ze me niet echt goed adviseren wat handig is dus tips zijn echt super welkom.

Groetjes,
Michelle

Hallo dames,

Gefeliciteerd allemaal.

Ook wij verwachten een kindje in januari; volgens een schema op 24 januari.

Ik vind het nog steeds een beetje onwezelijk en ben bang en blij tegelijk. Het is nog zo pril en ik kan niet wachen totdat de kritieke fase voorbij is.

Heb trouwens een vraagje; heb soms last van een zeurderig gevoel onder in mijn buik; heeft dit te maken met het oprekken van de baarmoeder?
Verder geen echte klachten, alleen moe.

Ik zal net als jullie blij zijn als ik een aantal weken verder ben.

Groetjes,

Venice

@Michelle, ik ben ook zwanger van de tweede en ook aan het orienteren voor een duowagen, mijn dochtertje is 2 jaar en 3 maanden als de kleine geboren gaat worden als alle goed gaat. Wat is dan handig, zo'n zitje aan de wagen of een duowagen waar boven en onder eentje kan zitten. Die brede duowagen waar ze naast elkaar zitten/liggen lijken me zo onhandig!

Hallo allemaal,

Zo, het weekend zit er weer bijna op en nu ga ik aftellen naar a.s. dinsdag.
We krijgen dan de termijnecho waaruit zal blijken hoever ik ben.
Ben echt hartstikke nieuwsgierig en zal blij zijn als ik wat meer info heb.

Natuurlijk zal ik jullie op de hoogte brengen wanneer ons wondertje de wereld zal komen verkennen.

Allemaal nog een fijne zondagavond toegewenst en tot van de week!!

Groetjes, Kruimel

Terug
Bovenaan