Wie loopt er ook al in het ziekenhuis???

Ik ben benieuwd naar wie er al in het ziekenhuis loopt?
Ik ben al een jaar gestopt met de pil. Omdat ik een super lange cyclus heb (35 tot 44 dagen) werd ik al gauw doorsestuurd naar het ziekenhuis.
Inmiddels heb ik al een cyclus analyse, follikeltest, HSG scan en een kijk operatie achter de rug.
De kijk operatie was om te kijken of mijn eileiders doorgankelijk zijn en er geen verklevingen zaten. Dit was gelukkig niet het geval. Het sperma is wel van iets mindere kwaliteit...
As maandag 25 okt heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis en hoor ik hoe nu verder.
Ik ben nieuwschierig naar jullie verhalen en misschien heeft iemand ervaring met mijn situatie en weet je me te vertellen wat er misschien komen gaat.
O ja, as dinsdag 26 okt is mijn 8e NOD. Dus ik hou hoop!!!

Hoi,

Heb je al hormonen gekregen om je cyclus te beinvloeden? Ik weet ook niet hoe oud je bent? Meestal zeggen ze als verder alles goed is, probeer het nog maar een half jaar. Maar als het sperma van mindere kwaliteit is willen ze misschien gaan starten met IUI. De meeste meiden hier zijn ook met behandelingen bezig, IUI of IVF. Dus als je vragen hebt....

Hoi,

als het zaad van mindere kwaliteit is, wordt dat dan niet verder onderzocht?

Wij zijn namelijk meteen zwanger geraakt na ons trouwen (april 2008), missed abortion, curretage, verklevingen (Ashermann), IUI 2x, spontaan zwanger (maart 2010), vandaag IUI...

Bij mijn man schommelen het aantal zwemmers heel erg, zo erg zelfs dat de gyn voor een raadsel staat, 2e IUI had ie "maar" 700.000 zwemmers, dus toen voor onderzoek naar de VU en daar had ie er ineens 19 miljoen???? Toen was ik ook meteen zwanger....(met miskraam als resultaat)..Sinds die laatste miskraam weer niet zwanger en vandaag IUI 3....dus wij zijn zoooooo benieuwd naar het aantal zwemmers bij mijn man, hopelijk zijn het er meer dan 2 miljoen, anders heeft de IUI helemaal geen zin...

Heel veel succes! Mijn motto is ook nog steeds, de aanhouder wint ( in de meeste gevallen)...

gr Yosha

HoiHoi,

Ik en mijn vriend moeten volgende week vrijdag naar het ziekenhuis....voor het eerst... dus ik ben heel benieuwd wat ze gaan doen...

ik ben zelf 1 jaar en 1 maand gestopt met de pil. mijn cyclus is heel erg onregelmatig.. dus we zullen zien wat de dokters eraan gaan doen....

julllie horen volgende week meer...!!!!!

Gr Brenie

@ Alabama:
Ik heb nog geen hormonen gekregen.Ik ben 25.
en wat is IUI precies???

@ Yosha:
Nou het zaad is nu 2 x bekeken. de eerste x was het minder dan bij een gemiddelde man. Na 2 maanden weer getest en toen was het nog minder. Nu willen ze het nog een x zien, misschien eind van het jaar. Maar ze hebben nog niet meer gedaan dan het bekeken.
Wel is hij gelijk in juli gestopt met roken.

@ ilovemydoggies:
Als je voor het eest moet doen ze nog niets, dat is meer een intake. Ik dacht ook echt: GAS EROP!!!. Maar dat valt vies tegen. zeker als je een lange cyclus hebt.
Succes met je eerst x!!! haha klinkt gek als ik het zo neer zet..

HoiHoi,

Ze gaan gelijk bij mijn een inwedige echo maken. dat had me ha dan gevraagt op een brief.... en kijken ze gelijk eigenlijk ook het sperma na??? of dat niet gelijk....
Thanxxxxxxxx....

@ ilovemydoggies:
Nou bij ons niet. De ha heeft mij doorverwezen omdat zij dacht te zien aan mijn temperatuur curve dat ik geen eisprong had.
Bij mij gingen ze dus eerst een cyclus bekijken en hieruit bleek dat ik wel een eisprong had.
Toen wilde ze gelijk het sparma testen. Ook om te kijken hoe dat ik elkaar zat, voordat ze mij hormonen gaat voorschrijven terwijl het misschien wel helemaal niet aan mij ligt. Dan zou ik dus voor niets aan de hormonen gaan.
Mijn eerst afspraak was 25 mei 2010. Bij mij duurde het ook zo lang voordat ik eindelijk kon komen. Daarna ging het gelukkig wel snel. Mijn cyslussen waren telkens goied gepland afgelopen om weer een nieuw onderzoek in te gaan... alle onderzoeken gaan namelijk op cyclus dagen pffff. Dus als je die dag net voor bij bent kun je weer een maand wachten.
Je gedult wordt hierin wel op de proef gesteld hoor!
Kan ook niet wachten tot as maandag, dan mag ik weer naar het ziekenhuis. Ben benieuwd hoe nu verder.

Terug
Bovenaan