wie loopt ook op het laatst!!

wie loopt er ook op de laatste loodjes?ik dus wel 16 juni zou ik uitgerekend zijn en heb nu allemaal z,n drukkend gevoel aan de ene kant ter hoogte van mijn schaambot zou dat een teken kunnen zijn ?ik heb geen idee ik ben zo benieuwd
wie heeft er ook ervaringen mee of eventueel andere symthomen voorweeen heb ik ook al wel maar die zakken af iedere keer als ik denk nu begint het dan stopt het had ik al met 38 weken het koppie is wel ingedaald maar ligt nog niet helemaal vast in de bekken.
ik hoor het wel van jullie

Hoi,

Ik loop ook op mijn eindje. Misschien ben jij al bevallen? Hier ook vage klachten. De eerste is ingeleid en lag in stuit, maar ik zou het zo over doen. Ik heb werkelijk nauwelijks iets gevoeld. Ben dus wel gewaarschuwd dat ik nu heel oplettend moet zijn, maar ja, ik weet ook niet waar ik op moet letten. Mensen zeggen dat je weeën wel voelt, maar ik heb ze vorige keer ook nauwelijks gevoeld. Heb nu wel af en toe steken in de schaamstreek, ben erg moe, maar slaap nauwelijks, erg onrustig, mijn darmen zijn erg onrustig, maar verder niks. Kindje ligt al goed ingedaald, dus het is nu echt wachten. Ben blij als het dalijk zover is haha.

Succes!

hoi,
nou ik ben nog steeds niet bevallen,morgen naar de vk kijken wat die gaat doen,ik heb alles al geprobeerd,het kindje voel ik wel minder bewegen,maakt me erg onzeker en dan krijg je allemaal enge verhalen te horen van dood geboren kindjes bah ik vind het maar niks misschien gaat ze morgen wel strippen bij me althans al was het maar een inwendig onderzoek kijken of er schot in de zaak zit.ben nu 40 weken en 2 dagen dus ik heb de hoop nog niet op gegeven want volgende week zal ik die kleine spruit toch wel in me armen hebben   hoop ik.anders wordt ik ingeleid lijkt me eigenlijk niks ik wil thuis bevallen maar je heb het niet voor het zeggen me 1e kwam ook 10 dagen te laat maar wel spontaan en de 2 e kwam 4 dagen te vroeg ook spontaan .
heeft iemand ervaring met een inleiding ik hoor het graag
groetjes

Terug
Bovenaan