Wie merkt er ook nog niet veel

Ik ben nu 5 weken en 2 dagen en merk helemaal niets.
Ik heb af en toe wel een steekje of een trekkerig gevoel onder in mijn buik en heel af en toe een heel klein beetje misselijk.
maar dat is het wel zo'n beetje.
Nu ik dit schrijf denk ik je merkt dan toch wat.
IK wordt gek van mezelf weet ook niet meer of ik nou bij m'n zoon en dochter meer merkte of eigenlijk ook niet veel.

Groetjes een onzekere mama
 
Hey hallo

Nou ik ben nu bijna 6 weekjes. En ja ik ben wat misselijk en moet wel heel vaak naar de wc. Ik ben blij dat we woensdag naar de Gyn mogen om even te mogen kijken. Ben heel benieuwd en ook heel onzeker. Soms denk ik wel is het echt zo? Zou ik nog een test doen?? Maar ik heb er voor twee weken terug al twee gedaan.

Liefs
 
Hoi,

Hier ook zeer weinig las van kwaaltjes. Gisteravond wel zere borsten, maar dat is weer verdwenen. Niks geen misselijkheid of extra moeten plassen,wel fijn maar soms ook verontrustend, in mijn optiek dan ;-) Af en toe wat zeurderig gevoel in m'n buik, maar dat is prima te doen! Gelukkig ben ik (nog) niet misselijk want dat had ik bij de eerste wel en nu met een kleine erbij, is dat wel wat lastig. Ik was m'n bed nl.niet uit te krijgen, daar voelde ik me alleen maar rotter van... Hopelijk blijft het hier weg!
 
Hay meid,

Ik voel me wel echt zwanger. Veel plassen en gerommel in mijn buik. Het slapen is weer waardeloos, idioot vroeg wakker voor mijn doen! Voel mijn borsten ook steken zo nu en dan......niet misselijk gelukkig, wel duizelig of licht in mijn hoofd.......................heerlijk!!

xxxxxxxxxxxxx
 
Ik moet zeggen dat ik wel wat voel, maar het liefste zou ik gewoon even een kijkje willen nemen in mijn buik om te zien wat daar allemaal gebeurt. Natuurlijk weet ik dat ik zwanger ben, ben niet ongesteld en heb 3 positieve testen gehad, maar toch, je ziet nog niks, je voelt heel weinig. Ik ben wel regelmatig misselijk en heb een opgeblazen buik. Verder kan ik moeilijk naar de wc en heb weinig eetlust. Gisteren wel heel erg ziek geweest, denk iets van buikgriep, dus vreselijk moeten kotsen en hele erge diarree. Natuurlijk maak ik me daar nu weer druk om, zal het geen kwaad kunnen? Pff, wat een onzekerheid zeg, vreselijk!
 
@ ugly betty,

Buikgriep kan geen kwaad hoor. Het heerst ook weer dus wees gerust.... je placenta geeft alleen de goede stoffen door en houdt de virussen tegen. op dit moment is het allemaal nog zo klein dat het nog maar heel weinig van jou gebruikt.

Dus ontspan!
 
kom hier eventjes spieken (ben een septembermama)
snap je onzekerheid, had ik ook het zelfde..
ik voelde ook helemaal niks op het begin, pas vanaf de 8w kreeg ik veel last van vermoeidheid en verdween met 13w en dat was het ook weer!!
ben tot nu toe nog nooit misselijk geweest dus mag blij zijn dat ik daar geen last van heb!!
en die onzekerheid verdwijnt waarschijnlijk pas als je bij de vk of gyn bent geweest..probeer er toch maar lekker van te genieten zolang je nog nergens geen last van hebt!!
gr septembermama
 
hallo allemaal.
ik ben nu 5 weken zwanger,
maar ikheb toch wel een klen beetje pijn in me onderbuik.
en nu vanmiddag kwam er een heel klein beetje oud bloed mee echt donker van kleur.
ik heb dit met mijn andere zwangerschappen niet gehad.
wie herkent dit?
ik ben namelijk bang dat het straks op een miskraam uit loopt.
gr sandra
 
Terug
Bovenaan