Wie moet nog bevallen????

Ha meiden!

We zitten inmiddels al in oktober... Wie moet er nog???? Na juli,aug. en sept. zijn er nog okt. beebjes??

Morgen is mijn beebje Domenikos een maandje oud alweer. Hij heeft heel wat doorstaan maar doet t nu goed. Als hij 6 mnd. is moet ie worden geopereerd en dan komt alles goed. Ikzelf heb nogsteeds pijnen en m'n darmen doen t nog steeds niet goed.....
Geduld.....

groetjes,Priscilla

hee hallo!!

wat fijn om te horen dat het nu weer wat beter met jullie gaat, jullie hebben het niet makkelijk gehad.

nou ja ik moet nog bevallen dus..
ik was ook 30 september uitgerekend, en ben dus nu 2 dagen overtijd!!
de kleine heeft het nog wel naar de zin in mijn buikie..
maar van ons mag het wel hoor!!
zijn zo benieuwd naar ons beebje en hoe alles zal verlopen.
maar er zit toch niks anders op dan maar af te wachten he.

zijn er nog meer die nog moeten bevallen van september forum??

groet annelies 40wkn2dgn

Hallo,
hier nog een  september mama die t wachten eigenlijk wel zat is,
ik was eigenlijk 25 september uitgerekend maar deze baby heeft geen haast, haha.
ben nu dus 41 weken zwanger, ik hoop maar dat de baby besluit dat t binnenkort tijd is want ik wil heel graag gewoon thuis bevallen. Maar we wachten nog mraar langer dan een week zal t niet meer duren.
groetjes hannie

hoi hannie..

gelukkig nog iemand die ook nog moet bevallen
ik herken dat ook wel, ik wil ook heel erg graag thuis bevallen en ik hoop dat de kleine zich ook gauw aandient.
maar ja het is toch afwachten he!!
zoals het er nu voor staat heeft onze beeb er nog geen zin in, morgen weer voor controle en dan zien we het wel weer!!
veel succes hannie met de nu echt wel laatste lootjes.

groet annelies40wkn2dgn

Hoi allemaal!

Ik heb al heeeeeeeel lang niet meer gereageerd, maar ik hoor ook nog bij 'de laatste der septemberbaby's' vrees ik haha. Ik was uitgeteld op 24 sept en nog steeds geen kleintje.
A.s. maandag moet ik naar het ziekenhuis voor echo, ctg en plan de campagne en als het vooraf niet spontaan komt wordt ik op de 8ste ingeleid. Kans is vrij groot dat dit gaat gebeuren aangezien het kleintje nog niet is ingedaald en bij inwendig onderzoek nog 'onbereikbaar' was. We wachten dus af...
Wel leuk om te lezen dat er al zoveel baby's geboren zijn! Gek om te beseffen dat inderdaad bijna iedereen het erop heeft zitten! De meeste al aan het genieten, de rest nog ongeduldig in afwachting.

Hoop dat alles goed met iedereen gaat, zowel met de geboren kindjes alsook met alle moeders en soon to be moeders!

Groetjes plukdedagmama
41 W, 1 dag

Hi,
Ja ben ook "blij" om te lezen dat ik niet de enige ben die nog moet bevallen, haha.
Nou veel langer zal t niet duren voor ons, wij hebben t nog tegoed....
ik wens jullie ook veel succes bij de laatste laatste loodjes en de bevalling en alvast veel geluk met de beebjes!!
liefs Hannie

he hoi,

Hier nog iemand die niet bevallen is. 24 September was de datum, maar nog geen teken van een bevalling, op voorweeen en een slijmprop na....
Ik heb woensdag de een CTG gehad, een echo en ik ben getoucheerd ( auw) maar alles zag er goed uit, jammer was alleen dat de baarmoeder wel zacht maar nog niet rijp was en ik geen opening had. Als ik binnen een paar dagen niet beval word ik dinsdag 7 oktober ingeleid. Het is mijn tweede kindje en de eerste is ook op de valreep nog spontaan geboren met 41 + 5 dus we hebben nog hoop.

Succes en sterkte allemaal nog met aftellen, het kan nu niet lang meer duren.....

Groetjes en liefs
Baby 24

Hey Meiden,

Ik ben dan al wel bevallen maar ik wil jullie toch nog even heel erg veel succes wensen.

Het duurt nu echt niet lang meer voor jullie en met ongeveer een week zijn alle september moeders allemaal bevallen.

Succes met de laatste loodjes en ik duim voor een voorspoedige bevalling en kerngezonde kindjes!

Groetjes Joyce, Moeder van Zoë, 17-09-2008

Terug
Bovenaan