Wie moet ook in ziekenhuis bevallen?

Hoi,

Vorig jaar ben ik bevallen van een dochter. Vanwege overdragenheid(was 15 dg te laat),
moest ik in t ziekenhuis bevallen. Het was een behoorlijk heftige bevalling.
Nu moet ik weer perse in t ziekenhuis bevallen vanwege dat de eerste uiteindelijk een keizersnede is geworden. Hoop eindelijk dat t gelijk een keizersnede word, want heb er totaal geen zin in en ben bang dat de wond gaat scheuren (was nl na 3 mnd alweer zwanger) GEEn foutje! Wij zijn bij de 1e 3 jaar bezig geweest dus hadden dat nu ook wel verwacht.

gr Loona

Hey Loona! Dat is een tijdje geleden! Alles goed dus, mooi! :D

Ik heb nog geen bevalling achter de rug, maar ik wil graag in het ziekenhuis bevallen.
Vind het een veiliger idee. Dus vooralsnog wat mij betreft een ziekenhuis bevalling! ;-))

Gr.

ik "moet" en wil eigenlijk zelf ook wel in het ziekenhuis bevallen. Mijn eerste was 8 weken te vroeg en ik stond bij deze zwangerschap al meteen onder controle in het ziekenhuis. Ik vind het zelf ook wel een veiliger idee, als er iets is kan er meteen ingegrepen worden.

hoi,

ook ik moet in het zh bevallen en heb daar ook geen problemen mee.
bij de eerste wilde ik ook in het zh bevallen en achteraf moest het mijn zoon is met spoed 7 weken te vroeg gehaald door middel van een keizersnee.

eerlijk gezegd hoop ik dat ik weer een kz krijg omdat ik nu eigenlijk best wel bang ben voor een gewone bevalling, maar de kans is klein want op dit moment gaat het geweldig met mijn zoon in spe.

groetjes tineke

Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen, sta onder controle van een gyn en dan moet dat automatisch. Ik vind het prima, ik wilde ook niet thuis bevallen. In het ziekenhuis waar ik ga bevallen is er ook echt goed geregeld met kraamsuites enzo, dus ik zie het allemaal wel zitten. Maar kan me goed voorstellen als je graag thuis wil bevallen dat het erg teleurstellend is als dat uiteindelijk niet kan.

Ik wilde ook graag thuis bevallen, maar ik heb bloedingen gehad en krijg pas op 13 juni te horen of ik in het ZH moet bevallen. Van  mijn man moet ik in het ZH bevallen.
Als het fout gaat, zit ik gelijk goed.

Ik ben van mijn eerste wel in het ZH bevallen, omdat ik het zelf wilde en alles is niet zo goed gegaan. Hij zat vast met zijn hoofd en ze hebben hem eruit geduwd.
Maar het was niet op medische indicatie en mocht het uiteindelijk ook zelf betalen.
Dat was ook balen.

Het maakt eigenlijk niet uit waar je beval, als je op het punt staat te bevallen interesseerd het je niet waar je ben en hoe je reageerd op je omgeving.
Als  je kindje  maar gezond te wereld komt en dat jou gezondheid ook voor gaat.

Groetjes Sandra

Ook ik 'moet' in het ziekenhuis bevallen aangezien ik 13 jaar geleden mijn dochtertje met 8 maanden zwangerschap in mijn buik is overleden. Toen heb ik dus ook een ziekenhuisbevalling gehad..

Het is alleen zo vervelend dat ik weet wat bevallen is enzo maar ik weet niet hoe het is wat erna allemaal komt..
Ik zie alleen een vergelijking met verlies en verdriet..
Het is al weer 13 jaar geleden hoor en ik moet eerlijk (met een andere partner)  zeggen dat ik me momenteel heel goed voel en echt van mijn zwangerschap geniet..
Ben zo blij met deze 2e kans die ik heb gekregen..

Alleen die bevalling....daar zie ik zoooo tegen op dus ja..gelukkig in het zieken huis..
Dan hebben ze alles bij de hand..

Groetjes,
Renaat

Ook ik 'moet' straks weer naar het ziekenhuis omdat mijn eerste zoontje met een keizersnee geboren is. Ik zou toen al in het ziekenhuis bevallen omdat ik bij een gyn onder behandeling was (vanwege 2 miskramen)  en eenmaal  aan het  bevallen  schoot het niet op en hebben ze na 27 uur ingegrepen en hem gehaald. De gyn heeft me nu de garantie gegeven dat het niet langer dan 12 uur gaat duren vanwege de wond van de ks, dus dat durf ik wel aan. Ik hoop dat ons kindje 'natuurlijk' geboren wordt, maar als het niet zo mag zijn, dan niet. Als hij maar gezond is.

Lieve Renaat: mijn beste vriendin heeft begin vorig jaar ook haar eerste zoontje verloren met 40w2d omdat hij overleden is in de buik, maar ze is afgelopen 22 februari bevallen van een gezonde zoon! En ook weer via de natuurlijke weg. Ze vond het zwaar maar ook zo mooi. Ze beviel in hetzelfde ziekenhuis als toen met haar eerste zoontje, dus dat bracht voor haar ook veel herinneringen boven en de zwangerschap vond ze vaak eng omdat ze bij haar eerste zoontje de oorzaak nooit 100% vast hebben kunnen stellen, maar ze heeft het helemaal gered en is nu heerlijk thuis met haar tweede zoon. Haar eerste zoontje zal er altijd bijhoren en zullen we nooit vergeten, maar het is toch fijn dat ze nog een kans heeft gekregen op een kindje en dat hij gezond is. Ik wil je in ieder geval een hele prettige zwangerschap wensen en met de bevalling komt het vast ook helemaal goed :). Je hebt het al eerder gedaan en dat is toch iets om trots op te zijn.

Groetjes, Ruby

Terug
Bovenaan