wie moeten er nog....

Hoi meiden,

Was nieuwsgierig wie er allemaal nog moeten bevallen...
Van supertje (geloof ik) weet ik dat ze nu 8 dagen over tijd is,
zelf ben ik morgen uitgerekend...
... maar zijn er nog meer mama's die nog zwanger rondlopen?

liefs Marina

Hi, ik ben 31 maart uitgerekend en 'moet' dus nog ... ben zelf 3 weken te laat geboren en dat schijnt een grote voorspellende waarde te hebben ... zucht ... nog nooit harde buiken, oefenweeen etc. gehad. Helemaal niets!

Lijkt me heeeerlijk!!
Word er niet goed van, van alles.
Vind het niet erg om te moeten wachten, als ik dan maar mn ding kon doen.
Lijkt me dus best lekker als je nergens last van heb dat je gewoon nog weg kan, winkels in, koffie drinken ergens, stukje wandelen e.d.

Hoop voor je dat jij niet nog 3 weken hoeft te wachten na 31 maart.

liefs Marina

ja ikke!!!!!
BLEHHHHHHHH
Ik ben nu bijna een week "te laat".
Dadelijk VK en anders maandag evt inleiden zkhs.
Hoop dat het vandaag nog gaat beginnen???

Jullie ook succes!
lfs P.

Ik ook nog! Ben 30 maart uitgerekend en heb maandag een afspraak staan bij de vk om te strippen. Hoop dat dit helpt. Heb nl geen zin om in te leiden want weeen volgens opwekkers schijnen toch anders te zijn als natuurlijke (zei de vk)
Heb ook nog nergens last van, wel een hoop harde buiken de afgelopen dagen maar dat hoort erbij.
Ben er nu ook wel klaar voor!

Hey marina,
was al benieuwd naar je, zat je man er toch naast he!!
Hoop echt voor je dat het snel begint!!
Misschien ook wel een zondagskindje net als bij mij,,hahha
Veel succes voor iedereen die nog moet!
Liefs MJ

Hallo Allemaal,

Ben benieuwd of we maartmama's blijven ik was gisteren uitgerekend en het is nog steeds errug rustig,paar harde buiken op een dag maar dat zegt niet zo veel.
Worden jullie ook al wat ongeduldig en ontzettend nieuwschierig, nou ikke wel.
Maar ach we hebben geduld en ik kom de dagen met weinig klachten door dus.........laat ik niet zeuren ik hoor en lees wel eens anders.
Fijn weekend allemaal en wie weet...................

Groetjes Dianne (inieminie)

haha laat toch maar voor 1 april komen dan zijn we gelukkig omdat we onze hummetljes hebben en alst goed is krijgen we dan ook nog kinderbijslag voor dit 1e kwartaal haha mooi meegenomen dan kunne we aan het shoppen voor onze wondertjes!

liefs Marina

Terug
Bovenaan