Wie moeten ook dit weekend naar het ziekenhuis.

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie allemaal.
Met mij gaat het goed.
Alleen heb ik moeite met de ochtend spuit,de avond spuit gaat veel beter.
Dat komt omdat waar ik prik een beetje is onstoken daarom gaat het ochtend spuit er moeilijk erin.
Verder gaat het goed.
Zaterdag 7 juni om 09:15 moet in voor de tweede keer naar het ziekenhuis,voor een inwedige echo.
De doter gaat kijken hoe ver en hoeveel eitjes in op dit moment hebt.
Als alles goed is gaan ze 13 juni mij eerste puntie doen,wie van jullie hebben al een puntie gehad .
Wat doen ze eigenlijk precies  met de puntie,kan iemand mij daar iets meer oververtellen.
Ik heb op dit moment ook veel eet buien ,hoort dit erbij .
Meiden ik lees het wel als jullie hierbij mij kunnen helpen.

groeten van desi

He,

Ik heb vorige week mijn eerste punctie gehad. Ik kreeg van tevoren een halfje valium om rustig te worden en een morfineshotje. Tijdens de punctie kreeg ik nog 2 prikjes in mijn vaginawand, die voelde ik niet. Vervolgens ging ze met een lange naald de eitjes aanprikken. Ik heb het wel als pijnlijk ervaren, maar ik weet dat er heel veel meiden zijn die het heel erg mee vinden vallen. Ik had gewoon een beetje pech denk ik. Had van tevoren ook al last van een wat opgeblazen gevoel en voelde mijn eierstokken veel. Misschien dat het bij mij wat gevoeliger was? Maar het is binnen een kwartier weer voorbij en dat viel me alles mee! Je moet maar zo denken, het is een kwartiertje, dan is het weer voorbij.
Maar ja, spannend is het natuurlijk wel. Ik hoop dat je controle dit weekend goed ging en veel goeds voorspelt.
Als je behoefte hebt om via de mail contact te hebben kun je je mailadres achterlaten.

Ik wens je in ieder geval heel veel succes!!

Terug
Bovenaan