Wie morgen ook zijn NOD

A

Anoniem

Guest

Hey allemaal,

heb morgen mijn NOD maar ik voel nog helemaal niks
geen buikpijn ofzo had gisteren alleen beetje hoofdpijn maar dat is ook weer weg
temperatuur is ook nog steeds hoog dus we zien het morgen wel wat er gaat komen en of de temperatuur dan nog hoog is

als die toch nog hoog is na de dagen wanneer je je menstruatie had moeten komen en hij komt niet dan ben je toch zwanger ???

Groetjes marina

Hoi Babygirl,

Mijn NOD staat gepland voor vrijdag. Spannend he?
Ik weet niets af van temperaturen dus daar kan ik je helaas niets over vertellen.

In ieder geval succes en mogen we beide maar een ongi-vrij weekend hebben!

Liefs, Winnie.

hoi winnie

hoelang zijn jullie al bezig??
voor jullie 1ste kindje of niet??

wij zijn wel bezig voor onze 1ste kindje en we zitten in ronde 2

Groetjes marina

Hoi Marina,

Voor ons is dit de 4e ronde (1e ronde sinds miskraam vorige maand) en ook voor ons eerste kindje.
Spannend he?

Wanneer ga je testen als je morgen nog geen NOD's hebt?

Liefs.

ik wacht dan nog 2 weken en als het er dan nog niet is dan ga ik testen want anders is het weg gegooit geld en ik kan wel zolang wachten want vorige maand was ik 6 dagen over tijd ik dacht als ik het over 10 dagen niet heb dan ga ik testen en het kwam toen wel dus was blij dat ik geen test had gehaalt en  me cyclus was nu 35 en daarvoor altijd 28 maar toen was ik ook aan de pil en ik had verwacht dat ik nu wel eerder ongesteld zou worden maar dat was dus niet zo want heb het nu nog niet Vind ook zo raar dat ik helemaal niks voel geen buikpijn ofzo want dat voelde ik wel altijd als de menstruatie eraan zat te komen vorige maand had ik echt overal last van Maar als de rode duivels wel komen dan ga ik ovulatie test halen voor de volgende ronde want als me cyclus nu weer langer is bijvoorbeeld als 35 dan krijg ik op den duur geen hoogte meer wanneer me eisprong is en had gehoord dat als je ovulatie test doet dat je dan ziet wanneer je vruchtbare dagen zijn en dat is natuurlijk wel handig

Groetjes marina

hoi winnie

de rode duivels hebben me vandaag wel te grazen genomen
maar ja vandaag was me NOD ook en me temperatuur was gezakt naar 36,4
dus ik wist wel dat het eraan zou komen
op naar de 3de ronde haha

en vanaf nu ga ik me er niet zoveel mee bezig houden want anders komt het toch niet
hopen dat het volgende maand raak is

Groetjes marina

Nou bij mij zijn ze er ook hoor, duiderlijk aanwezig!! Ik heb er nu ook erg veel last van zonder de pil, deze haalde toch wel de scherpe kantjes van de menstru pijntjes af!! Maar ja, voor t goede doel zeggen we dan maar... sterkte allemaal met de  

Terug
Bovenaan