Hoi allemaal,
Ik heb 24 februari ook mijn nod. Dit is de tweede ronde voor ons eerste kindje. Ben er nu ietsje minder mee bezig dan de eerste ronde (qua internetten etc.). In mijn hoofd komt het toch wel een paar keer per dag opzetten.
Enerzijds denk ik dat het nu wel eens raak kan zijn, anderzijds ook helemaal niet. Ik had volgens de berekening afgelopen vrijdag mijn eisprong moeten hebben. We hebben in de week ervoor drie keer geklust en ook zaterdag. En dit was juist net even anders dan anders. Let op: het is even een onsmakelijk verhaal, maar pas drie uur na de daad (die overigens lekker diep was ) kwam alles er uitgestroomd (bah!!). Het stroomde zo langs mijn been mijn laars in (ja, sorry hoor ), zo vloeibaar was het. Bovendien deed het diepe penetreren nu helemaal geen pijn (anders wel). Mijn conclusie is nu dat mijn baarmoedermond dus heel zacht/open moet zijn geweest en dat het sperma diep was doorgedrongen en dat het er dus pas na zoveel tijd uitkwam (komt er normaal gelijk uit). Grote kans dus op een bevruchting, zou ik zeggen. Ook heb ik sinds zondag gevoelige pijnlijke borsten, die ook wat voller lijken. Dit alles laat mij denken dat ik best wel eens zwanger zou kunnen zijn.
Maar anderzijds twijfel ik ook heel erg, zeker omdat we sinds die zaterdag niet meer geklust hebben. Vorige maand had ik ook zogenaamd allerlei tekenen die achteraf dus gewoon tussen mijn oren zaten. Het gekke is ook dat, als het wel raak is, ik nu, op dit moment terwijl ik hier zit te typen, gewoon al zwanger ben. Dat vind ik een raar idee. Dat je het wel bent maar niet weet...
Maar ja, nog 9 dagen geduld hebben en dan weet ik waar ik aan toe ben.
Ik wens jullie veel succes met afwachten en hoop dat het voor ons allemaal goed uitpakt.
P.S. Ineke, wat lang al, 25 rondes... Hoe hou je het vol?!