Wie Nod, 9,10, of 11 Oktober??????

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal!!

Wie ook?? Heb vandaag volgens mij mijn eisprong gehad!! vanavond lekker klussen!   ik heb mijn nod eigenlijk 10 oktober, maar omdat ik ellke x 1 of 2 dagen later ben, hou ik het maar op 11! en jullie???? je ei al gesprongen?? doeg doeg Emmie

Hoi Emmie

Haha ik zit er precies tussenin. Ik heb mijn nod op 15 oktober ongeveer. (hou maar even de 30 dagen van vorige maand aan)
Ik denk alleen dat ik morgen toch even een testje doe, je kan er alles over lezen onder mijn onderwerp: kan het nou echt??

Ik wens je veel klusplezier...........hihi
Liefs Annet

Hey Emmie, ik heb mijn NOD de 14e.
Ik zit dus midden in m'n klusperiode.

Nou je het zegt: wat doe ik hier dan eigenlijk .

Ha ha,

Inderdaad: opschieten!! (grapje).

Succes ermee TeHa!

Ik hoop dat je over twee weken kunt zeggen dat je in verwachting bent!

Liefs Joline

hai meiden.

ik heb 10 oktober mijn nod. tenminste dit houd ik maar aan.
we hebben deze maand voor het eerst "op de kalender" geklust en das wel even wennen.
ik heb een vrij lange cyclus van gemiddeld 40 dagen en dat is dus de 10e. maar nu ben ik toch al een beetje zenuwachtig ookal is het pas dag 27. stel je voor dat ik een normale cyclus krijg. ik heb deze maand ook voor het eerst tarwekiem en teunisbloemolie geslikt. (niet echt concequent want ik krijg die capsules haast niet door mn strot)
maar 10 oktober duurt nog wel ff zeg! nog bijna 2 weken.

en jullie? allemaal een nette cyclus of ook van die capriolen?

liefs esther 23

Hoi  hoi,
Ook ik heb mijn NOD 10 okt. met 35 dagen cyclus dus heb ook mijn ei al gehad.
na temp. zag ik dat ik iets eerder mijn ei had dan verwacht of uitgerekend,
weet het niet zeker maar dat kan je lezen onder "twijfel eisprong"
en we hebben de dag ervoor geklust daarna   ook nog wel maar het is druk bij mijn ventje op zijn bedrijf dus hij is nogal eens laat thuis en ja dan slaap of ben ik te moe.

weet nu wel dat ik mijn begin (bruin bloed) mee moet rekenen  als eerste dag ongi
dus niet als het echt doorbreekt.want dan klopt het dat mijn ei ong. 14 dagen na ongi is.
en ook weer 16 dagen erna bruin bloed.
maar de laatste twee keer ongi heb ik dus 4 dagen bruin bloed gehad en 1.5 tot 2.5 dag echt bloed en toen was het weer over......wel raar nog steeds maar ja.
Dus als ik hier van uit ga dan heb ik misschien wel een cyclus van 30 dagen.
Ben benieuwd of ik dus 4 dagen voor 10 okt briun bloed ga verliezen!!
Groetjes Renata

Hoi!

Heb NOD iets later, 15 okt, denk ik. Weet niet wanneer eisprong is. Bij vorige zwangerschap had ik m'n eisprong vlak voor NOD en ben toen ook nog 1 keer ongi geworden. Maar veel klussen dus..!

Terug
Bovenaan