Wie NOD tussen 10 en 15 sep?

A

Anoniem

Guest
Hai,

Ik heb mijn NOD ergens deze week. Bij een cyclus van 25 dagen (mijn gemiddelde) zou dit aankomende dinsdag zijn! Bij een cyclus van 28 dagen aankomende vrijdag.
Als ik niet ongie word dan wil ik zaterdag gaan testen. Mijn mannetje moet die ochtend in alle vroegte autopraktijk examen doen en ik hoop dat we dan dus 2 jubelberichten kunnen hebben!!
Wel ga ik steeds meer twijfelen of ik wel kan wachten tot aankomende zaterdag.
Ik voel me met de dag zwangerder (is dat goed nederlands?)
Mijn boobies blijven steken geven en worden zwaarder. Af en toe dat weeige gevoel wat meestal wel weer wegtrekt als ik iets heb gegeten. Moet echt veel plassen en mijn stoelgang is op zijn zachts gezegd nogal moeizaam.
En ik ben zzoooooooooooooooooooooooooo moe!! Ik wil alleen maar slapen!
Pff ik haat dat wachten!

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

Hoi Anja,
Afhankelijk van mijn cyclus deze maand heb ik mijn NOD de 10e of de 15e. Ik kon altijd de klok gelijk zetten op 28 dagen, maar vorige maand had ik opeens een cyclus van 23 dagen.
Nou heb ik sinds vrijdagavond laat wel de hele tijd krampen die de ene keer lijken op ongi-krampen en de andere keer op darm-krampen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Mijn eerste reactie was: dat zijn de  die in aantocht zijn.
Bij jou wordt het spannend zo te horen. Had je deze symptomen ook bij de andere 2 kids?
liefs,
          sterretje

Hai Sterretje,

Bij Alysha had ik een abonnementje pleeduiken en hele erge last van mijn boobies. Bij Jennifer was ik voornamelijk erg moe, ik kon echt 24/7 slapen de eerste 3 maanden.
Dus het is zeker wel herkenbaar allemaal!
Tja ik zal echt gewoon moeten afwachten.....helaas! (de klok gaat er niet harder van lopen heb ik de afgelopen uren alweer ondekt hihi, telkens als ik kijk zijn er hooguit 10 min voorbij)
Ga denk ik zo maar strijken ben ik tenminste weer even 3 uur zoet!

Liefs Anja,

Hihihih, Anja,
Ik heb ook nog strijk liggen.
Maar het lijkt inderdaad op je vorige zwangerschappen. Ik  voor je en hopelijk krijgen we heel gauw heel goed nieuws van je!!!
liefs,
              sterretje

Ik had altijd een cyclus van 28 dagen, maar nu 23/24 dagen en zou dinsdag of woensdag a.s. ongesteld moeten worden. Ook ik ben erg moe, steken in mijn borsten gehad en ook onderin mijn buik. En aanhoudend misselijk, wat ik ook had bij de zwangerschap van mijn dochtertjte (nu 1,5 jaar).
Maar ook flinke pijn in mijn onderrug en dat heb ik meestal als ik ongesteld moet worden. Dit kreeg ik gistermiddag opeens, wat wel heel erg vroeg is alleen. Dus ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben, terwijl ik verder wel duidelijke symptomen heb.  

Hoi Guusje,

Voor jou ook spannend zo te lezen. Enne die rugpijn kan heel goed te maken hebben met een zwangerschap hoor!

Ik heb het voor vandaag even helemaal gehad ben hondsmoe, huis was net een bende van heb ik jou daar (gelukkig kan ik op mijn mannetje terugvallen, de schat ) Kinderen waren vandaag wel om achter het behang te plakken zo vervelend. Om nog maar niet te praten over het stopverf wat ze in hun oren hadden

Tja ook dit soort dagen zitten er tussen. Morgen zal het vast allemaal beter zijn.

Liefs Anja,

Denk je dat echt? Ik hoop het zo. Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ik veel last van mijn hormonen had en dit was vanavond ook weer even het geval waardoor mijn vriend en ik heftige ruzie hadden. Ik ontplofte bijna, had ik in mijn vorige zwangerschap soms ook. Kwam bij mij trouwens ook vanwege enorme chaos in huis (we staan op punt van verhuizen, dus huis staat vol met verhuisdozen enzo).

Ja, de 12e!!!!!!!!!
Spannend, zeg! De vorige keer had ik nergens last van en nu ook niet, dus wie weet..........De vorige keer begon mijn menstruatie met hoofdpijn. Dat heb ik nog niet. Maar alles is anders, want ik geef borstvoeding. Ik heb ook niet de menstruatieklachten zoals voor de zwangerschap. Maar misschien omdat er alleen een bloeding is en geen ei..........Ooo, ik weet meer niet dan wel! Woensdag weet ik in ieder geval meer.

Groetjes,
Lizzy

Terug
Bovenaan