A
Anoniem
Guest
Hai,
Ik heb mijn NOD ergens deze week. Bij een cyclus van 25 dagen (mijn gemiddelde) zou dit aankomende dinsdag zijn! Bij een cyclus van 28 dagen aankomende vrijdag.
Als ik niet ongie word dan wil ik zaterdag gaan testen. Mijn mannetje moet die ochtend in alle vroegte autopraktijk examen doen en ik hoop dat we dan dus 2 jubelberichten kunnen hebben!!
Wel ga ik steeds meer twijfelen of ik wel kan wachten tot aankomende zaterdag.
Ik voel me met de dag zwangerder (is dat goed nederlands?)
Mijn boobies blijven steken geven en worden zwaarder. Af en toe dat weeige gevoel wat meestal wel weer wegtrekt als ik iets heb gegeten. Moet echt veel plassen en mijn stoelgang is op zijn zachts gezegd nogal moeizaam.
En ik ben zzoooooooooooooooooooooooooo moe!! Ik wil alleen maar slapen!
Pff ik haat dat wachten!
Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005
Ik heb mijn NOD ergens deze week. Bij een cyclus van 25 dagen (mijn gemiddelde) zou dit aankomende dinsdag zijn! Bij een cyclus van 28 dagen aankomende vrijdag.
Als ik niet ongie word dan wil ik zaterdag gaan testen. Mijn mannetje moet die ochtend in alle vroegte autopraktijk examen doen en ik hoop dat we dan dus 2 jubelberichten kunnen hebben!!
Wel ga ik steeds meer twijfelen of ik wel kan wachten tot aankomende zaterdag.
Ik voel me met de dag zwangerder (is dat goed nederlands?)
Mijn boobies blijven steken geven en worden zwaarder. Af en toe dat weeige gevoel wat meestal wel weer wegtrekt als ik iets heb gegeten. Moet echt veel plassen en mijn stoelgang is op zijn zachts gezegd nogal moeizaam.
En ik ben zzoooooooooooooooooooooooooo moe!! Ik wil alleen maar slapen!
Pff ik haat dat wachten!
Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005