Wie nog meer 16 juli ei?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik weet het, het duurt nog 2 weken... maar wie heeft er rond 16 juli ook een eisprong? Leuk om er met elkaar een beetje naar toe te leven. En dan fijn met z'n allen 2 weken de zenuwen hebben naar de NOD toe. Hahaha!!

Groetjes,
Heartje

hoi heatje

ik heb mijn ei tussen de 15e en de 25e ergens. ligt eraan hoelang mijn cyclus word.
ben nu pas op dag 2 dus duurt nog ff.

hoeveelste ronde zit je? hoeveelste kindje?

groetjes esther

Hoi Esther,

We gaan deze maand voor de 1e keer proberen. Vorige maand was spannend omdat we geen condooms hadden gebruikt (het kwam er gewoon niet van). Als ik zwanger was geworden was het super natuurlijk!
Maar nu gaan we zeg maar voor het eggie.
We hebben al een dochter van 15 maanden. Ik heb vorige keer echt een super zwangerschap gehad. Bijna niet ziek geweest etc. Alleen op het laatst wel wat vage klachten. Maar ik heb er weer heel veel zin in!!!

Hebben jullie al een kindje?

groetjes,
heartje

hi heartje

wij zijn bezig voor de eerste. we willen er uiteindelijk 2.
een tweeling mag ook meteen haha. 15 maanden is echt een heerlijke leeftijd vind je niet? dan lopen ze net (alhoewel mijn broertje met 9 maanden en ik pas met 15 maanden) en beginnen lekker te brabbelen.

2 jaar tussen de kids in is ook leuk. wij schelen thuis allemaal 2,5 jaar en dat was precies goed.

we houden elkar wel op de hoogte!
liefs es

Was het maar zo dat mijn dochter al liep!! Hahaha, met alles is ze altijd razendsnel geweest en nu neemt ze er rustig de tijd voor!
Komt wel goed, maar het zou fijn zijn als ze snel loopt!

Groetjes

Terug
Bovenaan