Wie nog meer 1e ronde voor 2e kindje???

A

Anoniem

Guest
Wie is er nog meer bezig voor een tweede?
Ik heb een zoontje van net 3 jaar (20 september) en ben 20 september met de pil gestopt!

hoi wendy- tristan

ik heb vrijdag de laatste pil genomen en ben dinsdag ongesteld geworden en als dat is afgelopen gaan we ook voor een tweede kindje we hebben al een zoontje van 10 maanden bij hem was het meteen de eerste ronde raak dus het wordt spannend allemaal.

groetjes dominique

Hoi Wendy

Ik  zit ook in de eerste ronde voor de tweede.
Ik heb in april wel een miskraam gehad, dus je zou ook kunnen zeggen dat ik in de eerste ronde zit voor de derde.(?)

Maar goed, wij zitten dus in hetzelfde schuitje.
Ik ben vandaag 1 dag overtijd, maar ik heb nog niet getest, ik denk dat ik dat morgen doe.....Ik vind het eigenlijk superspannend!

groetjes H

Hallo,

Ik ben Belinda we hebben al een dochter van 17 maand
en wij zijn met de 2e ronde bezig.

Van onze dochter ben ik met antibiotica en de pil zwanger
geraakt dus eigelijk ook in een keer.
Maar nu zijn we met de 2e ronde bezig en we zien wel.

Groetjes Belinda 2e ronde 2e kindje

Bij mij was het de eerste ook in een keer raak, door de pil heen en ook nog eens de eerste keer seks met mijn toenmalige vriend!
Nu 1e ronde en ik zie het wel hoe snel of langzaam het gaat :-D
Voel wel allemaal kwaaltjes en het viel mijn vriend ook al op dat mijn borsten 2 cups gegroeid zijn, maar ga er nog maar even vanuit dat het door het stoppen met de pil komt!

Hallo meiden,

Wij zitten in de 2e ronde voor een tweede wondertje. Ons zoontje Tijs is nu 14 maanden, bij hem heeft het ruim 2 jaar geduurd voor ik zwanger was. Dus hopelijk hoeven we nu niet zo lang te wachten. Afgelopen maandag mijn eisprong gehad en die hebben we goed benut, dus wie weet....

Veel succes allemaal!

Groetjes,
mv Tijs

hoi,

Wij zijn ook bezig voor ons tweede wondertje en zitten nu in ronde 1.
Ik ben vorige week donderdag ongesteld geweest, dus de klusdagen staan weer voor de deur, hahaha!!
Mijn NOD is 1 november
Wij hebben al een zoontje van 19 maanden en bij hem was het in ronde 7 raak, dus we wachten geduldig af

Groetjes van een trotsemams

Terug
Bovenaan