wie nog meer aan het stoppen met roken??

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik weet sinds vanmorgen voor 100% zeker dat ik zwanger ben, ben er erg blij mee!ik heb gezegd dat als ik een positieve test in handen heb dat ik accuut stop, ik heb nu dan ook geen sigaret meer aangeraakt wat ik erg knap vind van mezelf omdat ik normaal meer dan een pakje per dag  rook.ik heb er wel moeite mee, maar als  me bedenk waar het voor is dat maakt het dan weer een stukje makkelijker.zijn er nog meer meiden die nu stoppen met roken???
groetjes amanda2  

Gefeliciteerd Amanda met je zwangerschap!
Goed van je dat je gelijk gestopt bent, ik weet hoe moeilijk het kan zijn maar hou vol!!!
Je kan het!!

Groetjes Dankbaar

hee amanda

ik vind het super dat je nu stopt met roken en het is moeilijk ik weet er alles van
toen ik wist dat ik zwanger was ben ik ook meteen gestopt met rokenen in het begin had ik wat moeite maar ja idd je weet waar je het voor doet
nu ben ik inmiddels morgen 23weken zwanger en heb er echt geen moeite meer mee vind het gewoon vies en stinken nu haha zo raar
maar wens je heel veel succes en sterkte

je kunt het

groetjes patricia

Hoi Amanda!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ontzettend goed dat je nu ook gelijk stopt met roken. Ook ik weet uit eigen ervaring dat het niet makkelijk is ook al weet je waar je het voor doet.

Ik ben inmiddels ruim 17 weken zwanger en heb sinds de positieve test niet meer gerookt. Ik wil je even een hart onder de riem steken; het wordt echt makkelijker meid!!
Ik heb er nu eigenlijk geen moeite meer mee en was ook een echte roker (lees; pakje per dag). Eerst dacht ik, 9 maanden volhouden en dan mag ik weer : -). Nu wil ik zelfs nooit meer roken, ook niet na de bevalling! Zegt genoeg denk ik.

Succes!

Groetjes Anoek

hoi amanda,

Moeilijk he dat stoppen. Ik was je al even voor geweest. ik ben een maand geleden gestopt. Ik ben heel blij dat ik dat toen gedaan heb, want kijk wat ik er voor terug heb gekregen . hihih een zwangerschap . Nee dat zal wel toeval zijn.

maar ik wou je even een hart onder de riem steken  en je gaat het zeker volhouden hoor. elke keer als die behoefte eris denk maar aan die frummel in je buik.

succes de komende tijd en ga genieten he.

dikke x Bambi

haai amanda2,

ook hier een as mama die gestopt is.. ben nu 17 weken zwanger en ook ik vanaf het moment toen ik het wist, meteen gestopt..
bij mij is het niet dat het makkelijker word.. heb er soms best wel moeite mee..dan verlang ik echt naar een sigaretje..ik doe het niet hoor, dat is 1 ding wat zeker is!!
maar dan verlang ik naar een sigaretje en een lekker wijntje erbij...helaas dat gaat dan niet door.. nog even wachten haha..
ik wens je heel veel succes en als je het echt wilt, lukt het je wel!!!:)

LIEFS

Terug
Bovenaan