wie nog meer altijd ongi van 14 dagen

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden

Nou de RD zijn weer gearriveerd.
ALs ik ongi ben, duurt het altijd zo lang: wel gemiddeld 14 dagen!!
Zijn er meer meiden die dit zo lang hebben??
Voor   mijn eerste zwangerschap duurde het 5 dagen.

Nu heb ik de laatste 3 ongi's ook heel veel buikpijn vlak voor de RD arriveren.
De ongi gaat dan ook gepaard met hevig bloeden en het verliezen van vele dikke stolsels
NOOIT daarvoor gehad.

Zou het verstandig zijn om contact op te nemen met de huisarts of is dit iets heel gewoons???

XXX Puckylief

Ik heb altijd al een menstruatie gehad van vijf dagen, alleen toen ik heel jong was, had ik menstruaties van wel 14 dagen of drie weken, ben toen aan de pil gegaan, en toen werd het minder en regelmatig.

Nu tien jaar later, ben ik gestopt met de pil, en is het tot vorige maand steeds met 28 dagen( lees mijn topic ) maar dat weet je al.en het is dan met vijf dagen over.
De laatste keer dus met 1,5 dag he.

Als het zo blijft zou ik idd even advies vragen bij de ha.
Sterkte meid:)

hoi puckylief wat je over je onge op schrijft komt mij bekent voor alleen ik heb maar 7dagen last van .
ben met deze klachten naar de huisarts gegaan moet nu maandag naar de gyne voor echo van de baarmoeder wil je niet ongerust maken maar een bezoekje kan geen kwaat kan iets kleins zijn.

groetjes iris

He Puckylief!
Ik vroeg me al af of je al getest had! He wat rot zeg....net als de andere meiden zou ik iid even bellen voor afspraak. Kan geen kwaad toch? En dan voel je je zelf ook wat zekerder! Laat je even weten hoe en wat?
xie

ik ga morgen de huisarts bellen!!!!
Ik ben niet zo van het bellen, voelt alsof je aan het zeuren bent. Maar het lijkt me in deze toch wel verstandig om te doen. Het voelt zo vreemd wat er nu in mijn lichaam gebeurt. Ik houd jullie op de hoogte!

xx Puckylief

Ik las net de topic van Irisbloempje over vrouwen die willen wetten
Daarin geeft ze een link door naar een site over glijmiddel en de gevolgen ervan!
jeetje wat een ophelding de info op die site!!!!!!!
Wij gebruiken idd glijmiddel en wel sensilubi!!!!!! Nooit gedacht dat dat negatief zou kunnen werken op de zaadcellen en je zuurgraad!

aanrader om te lezen

xx Puckylief

Hee puckylief,

Ik zou bij twijfel inderdaad ook even de HA bellen, ik ben ook niet zo van de bel, dus dat weten ze daar dan ook wel dat je niet zomaar belt...toch? Veel suc6!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan