Wie nog meer bij 36 weken verlof?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Nog 2 weekjes en dan heb ik ook verlof. Ik stop bij 36 weken zodat ik die 2 weken extra heb als de baby er is.
Ik vind het werken nog te doen hoor,  oke ben wel moe 's avonds maar ik vind mn werk ook zo leuk.
Wat ik ook een voordeel vind is dat de  weken nu nog lekker snel gaan!

Wie  kiest er nog meer bewust voor stoppen bij 36 weken?

Liefs Jessy  

Hoi Jessy,

Ik stop ook bewust pas met 36 weken om meer weken na de bevalling te hebben. Ik heb een leuke baan en lichamelijk is mijn werk ook goed vol te houden. Misschien nog wel minder zwaar dan hele dagen thuis met een peuter van 22 maanden!!!!!!
Maar ik moet na vandaag nog  1 weekje en dat vind ik toch wel heerlijk. Dan kan ik lekker gaan genieten, helemaal  op de 2 dagen dat  mijn zoontje naar de kinderopvang is. Die dagen zijn dan echt een keer voor mij. Ik werk 36 uur per week  op 4 dagen waarvan 1 dag thuis, maar dan heb ik dus ook de zorg voor mijn zoorntje. Gewoon eens even relaxen is er normaal gesproken door de weeks dus niet bij.

Succes met de laatste loodjes.
Liefs Janine

he Jessy

Ik stopte bij de eerste ook   bij 36 wk, een week later beviel ik. Had dus heerlijk lang verlof!!
Nu moet ik wel bij 34 wk stoppen ivm bekkenklachten. Baal er wel van. Eigenlijk is 10 wk na de bevalling veel te kort! Ben blij dat de overheid zich hier nu over gaat buigen, al geldt het niet meer voor ons..

gr Puckylief

Terug
Bovenaan