wie nog meer buikpijn na eisprong?

Hoi meiden,

Ik ben er eens op gaan letten en merk nu dat ik elke keer buikpijn/krampjes heb na mijn ei...
Ook echt ontzettende gevoelige borsten.
Inmiddels weet ik dat dit bij mij geen zwangerschap hoeft te betekenen...

Nog meer meiden die dit hebben?

Liefs butterfly,

Oja, in eerder topic vertelde ik dat we moesten stoppen met zwanger worden door ww.
Maar heb nu nieuw werk gevonden, wel via uzb. Maar we hebben besloten dat we er toch voor blijven gaan! :)

hey meis

ik heb dan 2 dagen buikpijn net als bij ongy maar dan iets minder heftig .
borsten heb ik geen last van gelukkig alleen als ik ongy moet worden .

O wat goed dat jullie gewoon door gaan en jij een new job hebt !! super nieuws dus !!

Suc6 en ga voor je duimen !

Liefss

Hey super bericht dat je werk hebt en er gewoon voor blijft gaan!!! You go girl!

Ik heb direct na mijn ei wel wat meer kramp. En heb gemerkt dat ik de tweede helft van mijn cyclus gewoon meer oplet en daardoor meer voel. Als ik het druk heb en mijn met hoofd ergens anders zit, heb ik geen klachten en anders wel. Dus bij mij is het vaak psychisch ;-)

gr.
Wenser

Ik heb ook soms wel eat buikpijn en gevoelige borsten heb ik ook vanaf mijn ei......de ronde dat ik zwanger was kreeg ik juist pas later zere borsten en ging het steeds meer pijn doen.

Hoort er allemaal bij ;-)

Ja super he! Eindelijk weer aan het werk! Heb wel eerst contact gehad met het uwv wat mijn rechten zijn als ik toch zwanger raak.
Ik mag me dan herroepen op mijn restant ww!

Na 3,5 jaar weet ik idd dat het er allemaal bij kan horen, maar vind het zo typisch dat ik het pas de laatste paar keer heb....

IK eb ook twee dagen achter elkaar buikpijn, pijn in bosten, afscheiding en vaak honger. De laatste tijd blijf ik tot me ongi een zeurende buikpijn houden. super dat je weer een baan hebt. je hormonen houden je altijd voor de gek.
gr.

Oke! Er zijn dus meer vrouwen die het hebben, pwieww haha! ;-)
Bij mij houd het ook aan totaan mijn nod :-(
Word onderhand wel een beetje moedeloos hoor, vraag mezelf steeds vaker af of het nog wel gaat lukken...

Ach eerst maar weer lekker aan het werk, er reuze zin in! En wie weet als ik een vast contract krijg dat we toch voor ivf kunnen gaan!

Dank jullie voor jullie reacties en felicitaties!!

Liefs butterfly

Terug
Bovenaan