wie nog meer cyclus van 24,25 dagen?

Hoi lovelykyra,
Mijn laatste en eerste menstruatie zonder pil was ook 25 dagen.
als ik daar vanuit ga ben ik nu ook 1 dag overtijd,heb gister al getest die was neg.
maar ik voel de ongi nog niet komen.Dus als ik Vrijdag nog niet ongi ben maar weer testen.Maar misschien had ik eenmalig een cyclus van 25 dagen en veranderd dat nu...
Het is geen te korte cyclus hoor,iedere vrouw is anders volgens mij...

hoi. mijn vorige cyclus was ook 25 dagen.
Maar je hoort idd vaker langere cyclussen.
Volgens mij heb ik deze maand een cyclus van 24 dagen, want ik heb mijn eisprong gevoeld (een dag eerder)

liefs Eva

Hallo meiden,

Mijn cyclus duurt 27 dagen, dus ook niet zo lang. Hetheeft wel een voordeel dat je vaker kans hebt om zwanger te worden. En je ei hoeft niet in het midden van je cyclus te zitten hoor, de mijne is ook vroeger.

Liefs Yvonne

quote: lovelykyra22 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 16:07:53'));

ik vind hem erg kort en het kan natuurlijk nog veranderen maar is dit ook erg zon korte cyclus hoor toch de meeste mensen over een lange cyclus!
groetjes

hey...

heb zelf ook een cyclus van 24,25. ik hoorde van verschillende mensen dat het niet extreem kort is maar goed kan het ook mis hebben!!

liefs harma

hoi meiden,

mijn cyclus is normaal altijd 28 dagen maar 1x 24dagen geweest en afgelopen zaterdag werd ik ook weer ongi en dat was dus ook al na 25 dagen,maar schijnt gewoon heel normaal te zijn hoor,ik heb het net bij de ha gevraagd en als je ovulatietest positief is dan wil niet altijd zeggen dat je eisprong 24/48 uur daarna komt tenminste dat zei mijn huisarts want anders zat er maar 10/11dagen tussen voor de ongi....
groetjes mier

Terug
Bovenaan