wie nog meer eerst negatief en daarna positief

A

Anoniem

Guest
wie van jullie heeft eerst bij zijn zwangerschap negatief getest en daarna positief?
groetjes

Vriendin van mij had het ook, en moet nu bijna bevallen, positief betekent zwanger, als ie eerst negatief was, had je gewoon nog wat weinig hormonen in je urine of misschien teveel gedronken.
Groetjes,
Famke80  

Of te vroeg getest. Ik had 2x negatief en 2x wel  zwanger. Toch test ik pas na een week, als ik me zwanger vole, anders niet

ben benieuwd of nog meer mensen dit gehad hebben... ik heb vorige week getest en die was negatief. maar ik zit nu op dag 40 en nog steeds niet ongi maar heb wel allemaal kwaaltjes die ik ook had bij mijn eerste zwangerschap....
volgende week nog maar eens testen... wie weet

Toen ik bij ons 1e kindje, meteen bij mijn 1e NOD ging testen gaf hij ook negatief aan, maar twee dagen later was hij na 1 min. al positief! Dus heb geduld, en probeer nog een paar dagen te wachten... (ik weet dat het moeilijk is!) Succes, ben benieuwd.

whahaha nou ik heb het dus ook gehad!! ik ben otch zwanger!! net een test gedaan en nu was hij positief!! ik voelde me al echt zwanger! had ik dus toch gelijk!!!
kan het bijna niet geloven!! in 1 keer  raak!!

he meiden,

rijk gefeliciteerd meid, zo zie je maar het kan wel degelijk na eerst een nega test.
geniet er van.

xx Bambi

Terug
Bovenaan