wie nog meer eisprong 25 april???????

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Ik heb morgen de 25ste me eisprong dus wij zijn druk om de dag aan het klussen
Dit is onze 6e ronde wil zo graag
Zijn er nog meer dames met de eisrpong op de 25ste en kunnen testen op 9 mei.
Lijkt me leuk om daar mee te kletsen en de tijd de dooien voor de positieve spanning weer.

Lief Wendy

Hoi Wendy,

Veel klusplezier, en ik hoop voor je dat het deze ronde raak mag zijn. Zelf hoop ik dat ik of mijn eisprong nu toch echt gehad heb of hem zo snel mogelijk heb nu. Heb je een regelmatige cyclus?

gr.
baby09

Hoi baby09,

Ja ik heb een hele regelmatige cyclus......altijd op de zelde dag ongie.
Ik ben nu 38jr en ik slik denk ik 10jr geen pil meer vanwege borstkanker in naaste familiegraad.
Altijd met condoom gedaan.
En nu zo vanaf okt 07  gaan we   voor de 2e.
En jij?????
Wendy

Hoi Wendy,

Ik heb ook 2 kinderen, beiden jongens. Ik ben in januari dit jaar gestopt met de pil en ik had 2 cyclussen een regelmatige, maar nu opeens niet, ik ben degene met de meerdere positieve ovulatietesten. En allemaal met een dikke streep positief, vanmorgen is weer mijn temp omhoog gegaan. Nu hoop ik dat hij hoog blijft. Als dat zo is heb ik echt een lange cyclus, rond de 42 dagen. Maar we zien het wel. Zijn jullie pas begonnen?

liefs,
baby09

Hallo daar weer,
We zijn nu 6 maanden bezig en ik word af en toe ongeduldig.
Maar we zijn van de geef niet op show hebben al zo veel mee gemaakt...............dus we gaan ervoor.
Hoe oud zijn je 2 jongens.
Liefs wendy

Hoi Wendy,

Wij zijn nu zo's 2 maanden bezig. En onze jongens zijn 3 en 1 jaar. Hoe oud is die van jou? Wachten duurt lang vind je niet?

gr.
Baby09

ja ik ook! al denk ik niet dat t zon vaart zal lopen, dit is voor mij pas ronde 1, ik verwachte er nog niet teveel van
ben 6 april gestopt met de pil

Terug
Bovenaan